سال ۹۸ این پل طی تفاهم نامه ای فی مابین دولت و بنیاد علوی کلنگ زنی شد. و در همان سال مبلغ ۶۰۰ میلوین تومان سهم مشارکت بنیاد علوی برای تکمیل این پل به حساب راهداری واریز گردید..!
کد خبر: ۱۰۵۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 30 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ یکی از مهمترین مشکلات و مطالبات مردم منطقه ی موگرمون رفع سختی های عبور و مرور از جاده هاست و دره وحشت از جمله ی خطر ناک ترین مکان های است که بوقت سیل و حتی بارندگی های عادی طغیان میکند و راه بسیاری از روستاهای این منطقه قطع میشود.

پیرو مطالبات مردمی در طرح محرومیت زدایی از شهرستان لنده، احداث  پل در این منطقه تعریف میشود و قرار شد با مشارکت بنیاد علوی و راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد پل وحدت احداث شود.

بنابراین این گزارش و برابر مستندات موجود، اسفند سال ۹۸ برابر برآورد اداره کل راهداری که اعلام شد سرجمع اعتبار لازم برای احداث این پل یک میلیارد  و دویست میلیون تومانی است، سهم ۶۰۰ میلیون تومانی مشارکت بنیاد علوی به حساب راهداری واریز میشود.

قریب به ۴ سال از واریز سهم بنیاد علوی به حساب اداره کل راهداری میگذرد و امّا  خبری از تکمیل پروژه ای که پول نقد داشت و همه بوروکراسی اداری تزریق اعتبار برای آن حذف شده بود نیست...!

اینکه چه میشود پروژه ای که پول نقد دارد به این روز و روند کار لاکپشتی گرفتار میشود را باید از دستگاه متولی (راهداری) استان کهگیلویه بویر احمد سوال کرد و این رسانه حق جوابگویی را برای این دستگاه محفوظ میداند..

لازم به توضیح است دره وحدت در منطقه ی موگرمون تاکنون چندین خانواده را داغدار و سیل و طغیان رودخانه باعث خسارات مالی و جانی بسیار به مردم این منطقه گردید. راه ارتباطی سرحدات شهرستان لنده و راه ارتباطی لنده-چاروسا و دیشموک از این دره میگذرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار