مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نظام اسلامی برای ساختن امروزبیش از هر زمان دیگری نیازمند کار جهادی است.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 02 August 2022


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه در گردهمایی مدرسان جهادی گروه جهادی فطرس ضمن تسلیت ایام محرم گفت: انسان برای ورود به هر کاری توفیق می خواهد که توفیق حضور در کارهای خیر وجهادی توفیقی بزرگ وهمتی بلند می طلبد.
وی با اشاره به اینکه واژه جهاد علمی برای مقابله با جهل و ناآگاهی است گفت: نفس کار مدرسان جهادی در مدارس برای ارتقاء بنیه علمی و تحصیلی دانش آموزان کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ،عشق و ایمان و همت بلند را از ویژگیهای کار جهادی برشمرد وگفت: کربلا را عشق به وجود آورد و امام حسین (ع) با عشق با آینده انسانیت هدفی بزرگ را ترسیم کرد که عزت وآزادگی را برای بشریت به ارمغان آورد.
وی افزود: کار جهادی در جامعه امیدآفرینی می کند و باید در زمینه ترویج آن تلاش مضاعفی کرد.
مسئول گروه جهادی فطرس نیز در این گردهمایی گفت: مدرسان جهادی این گروه برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان ابتدایی از ابتدای اردیبهشت فعالیت خویش را آغاز کرد.
محمد نصیر زاده گفت: بیش از 160 مدرس در 32 مدرسه در قالب 154 کلاس درس در شهرستان بویراحمد کار آموزش دانش آموزان ابتدایی را بر عهده داشتند.
وی گفت: فعالیت این گروه جهادی تا پایان مردادماه ادامه دارد.
در این گردهمایی یکی از مداحان اهل بیت (ع) در وصف قیام عاشورا و ایام محرم به نوحه سرایی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من یکی از داوطلبان خانم نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستم ،و به مصاحبه برا دبیری علوم اجتماعی دعوت شدم،از مدیر کل عزیز خواستم که جهت بکارگیری نفر دوم شهرستان بهمئی اقدام کند ،چون اصلا دبیر خانم ندارن ،و با توجه به بخشنامه وزیر محترم ورود آقایان به دبیرستان دخترانه ممنوع می باشید،خواهشا کاری کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار