صبح امروز شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی شعبه تامین اجتماعی یاسوج تخلیه کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 02 August 2022

شهرداری

در حالی که از بعدازظهر روز گذشته مسئولان استانی اعم استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در استان کهکیلویه و بویراحمد سرگرم مدیریت بحران ناشی از سیل و بارندگی های اخیر بودند، شهرداری یاسوج اقدام به تخلیه زباله در خیابان و بستن ورودی سازمان تامین اجتماعی در یاسوج کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی این استان گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره ، کاری ناپسند است و علاوه بر مسدود کردن راه عبور و مرور ارباب رجوع، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.
این در حالی است که از بعدازظهر دیروز استاندار همراه با معاونان ایشان و بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی در حال مدیریت بحران و هماهنگی های لازم به منظور کمک به مردم و جلوگیری از آسیب های ناشی از سیل و بارندگی بودند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: بحران به وجود آمده ناشی از سیل و بارندگی در شهر یاسوج که مشکلات زیادی را برای مردم و کسب و کارها سیب شد، ایجاب می کرد که مسيولان شهرداری امکانات خود را صرف کاهش این آسیب ها و تسهیل رفت و آمد می کردند، نه اینکه بر مشکلات آنها می افزودند.
چراغ سحر افزود: شهرداری یاسوج حدود ۲۳۰ میلیارد ریال بدهکار است و مطالبات اعلام شده بابت عوارض شهرداری از ما نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری بدهی های انباشته شده شهرداری و سازمان های تابعه و پیمانکاران شهرداری در چندین سال گذشته و در حال پیگیری بوده است.
وی افزود ما چندین جلسه با شهردار یاسوج و نمایندگان شهرداری برگزار کردیم و با توجه به اینکه شهرداری یاسوج اقدامی بابت پرداخت بدهی خود انجام نداد، نسبت به بازداشت حساب های آنها نزد بانک شهر و بانک ملی اقدام کردیم، اما با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر، از این کار صرف نظر شد و اقدام عملی و موثر در این زمینه به عمل نیاوردیم.
چراغ سحر با بیان اینکه ما تعامل و حل مسایل از طریق برگزاری نشست های فی مابین را موثرتر می دانیم، از مسئولان شهرداری خواست با تعامل و ارائه راهکار صحیح مشکلات این دو حوزه رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار