مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تامین برق پایدار تمام مناطق بی برق در کهگیلویه بزرگ این استان بعد از ساعت ها تلاش خبرداد.  
کد خبر: ۱۰۵۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 03 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، "جمال معتمدی زاده" در حاشیه وارد مدارشدن ترانس T3 ایستگاه سرپری دهدشت که بامداد امروز بدلیل رعد و برق دچار نقص فنی شده بود به رسانه ها گفت: رعد و برق شدید بامداد امروز باعث قطع برق یک شهرستان و سه بخش در کهگیلویه بزرگ این استان شد.

 

 

وی افزود: متاسفانه شدت رعد و برق به اندازه ای سخت بود که علاوه بر نقص فنی در یک دستگاه ترانس T3 ایستگاه فوق توزیع سرپَری دهدشت ، بریکر 5082 ، فیدر قلعه رییسی هم دچار مشکل گردید و وضعیت تامین بار سه فیدر 5082 ، 5092 و 5102 از ایستگاه سرپری با قطعی برق مواجه شد.

 

 

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بدلیل این حادثه غیرمترقبه و شدت بالای صاعقه، برق بخشی از شهرستان لنده و بخش های قلعه رئیسی، سوق و دیشموک بعلاوه روستاهای حاشیه ای قطع شد، اظهارداشت: با تلاش گسترده تیم های عملیاتی و اتفاقاتی از برق منطقه ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اکنون تمامی این مناطق از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

 

 

معتمدی زاده با تقدیر از همکاری مشترکین برق در مناطق عنوان شده، خاطرنشان کرد: شدت خسارت وارده رعد و برق در ایستگاه سرپَری دهدشت بعلاوه شهرستان لنده و بخش های قلعه رئیسی، دیشموک، سوق و روستاهای حاشیه ای در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار