لحظاتی پیش احمد وحیدی به منظور بازدید از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد و با استقبال استاندار، معاونین و برخی مسئولان استانی وارد فرودگاه یاسوج شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 04 August 2022

وزیر کشور برای بازدید از مناطق سیل زده وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  هدف از سفر وحیدی بازدید میدانی و بررسی وضعیت استان پس از بروز سیلاب اخیر عنوان شده است.
مردم نگران نباشند خسارات جبران می شود
۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۶

احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در جمع مردم سیل‌زده روستای کره استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با وجود حجم بارندگی بالا، خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.
وزیر کشور با اشاره به خسارت‌های چشمگیر سیل به حوزه کشاورزی و طرح های پرورش ماهی افزود: با کمک دولت خسارت ها جبران می شود و مردن نگران نباشند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان در کنار مردم هستند افزود: اولین اولویت در این منطقه برای جلوگیری از خشک شدن باغها و مزارع تامین شبکه های آبرسانی است و در مرحله دوم گل و لای موجود در مزارع برداشته می شود.
وحیدی افزود: چندین دستگاه ماشین آلات سنگین را بسیج خواهیم کرد که مشکلات راه‌ها و تاسیسات برق این منطقه را بررسی و برطرف کنند.

وحیدی در میان مردم روستای کره
۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۶

سردار احمد وحیدی لحظاتی قبل با بالگرد در منطقه سیل زده کره در شهرستان دنا حاضر شد و از نزدیک حجم خسارات وارده را مشاهده کرد.

مردم روستاهای منطقه کره که بیشترین خسارات از سیل را شاهد بوده اند درخواست اقدام فوری برای بخش کشاورزی خصوصا شالیزارها و باغات ، آب شرب و جاده های روستایی شدند.

استقبال از وحیدی در فرودگاه یاسوج
۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۲
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار