‌خطاب به پهلوان رضا آذرشب
انتظارات از رضا آذرشب معطوف و محصور به کهگیلویه نمی‌شود و آنانکه دل در گروه قهرمانی ایران در مسابقات برون مرزی دارند درخشش و آقایی آذرشب را به انتطار نشسته اند.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 05 August 2022



یکی از نام های برجسته ورزش این روزهای کهگیلویه و بویراحمد ، ایران و حتی جهان ، رضا آذرشب ، دارنده مدال جهانی در رشته کشتی است . پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی ، در خصوص این موفقیت مطالب زیادی منتشر شد که عمدتا در انتشار اخبار موفیت و تبریکات پس از ان بود اما یکی از مخاطبان تابناک در این خصوص یادداشتی خطاب به وی نوشته و از زاویه ای دیگر به موفقیت این کشتی گیر پرداخته است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت :شاءالله شاید اگر همین پارسال و هرچه به عقب‌تر بر گردیم گفته می‌شد که در تابستان ۱۴۰۱ فرزندی از کهگیلویه به عضویت تیم ملی ایران در می‌آید و در جام جهانی کشتی بر روی تشک می‌رود و اتفاقاً موفق به کسب مدال هم می‌شود نه تنها کسی باور نمی‌کرد بلکه بعید نبود به تمسخر هم گرفته شود.
به عبارات دیگر کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در این دیار کم برخوردار کسی در میان غول‌های کشتی (استان‌های صاحب سبک و قهرمان پرور) قدرت عرض اندام داشته باشد آنهم در سطح جهانی.
سید رضا آذرشب و مربی زحمتکش او باید بدانند و البته می‌دانند که اولاً حضور در تیم ملی و کسب مدال جهانی اتفاقی نبوده است و مهم‌تر اینکه هیچ تضمینی هم برای بقاء در ماراتن کشتی جهانی برایش وجود ندارد.
رقبای قدرتمند آذرشب، عزمشان جزم و اسبشان برای رسیدن به اردوی تیم ملی زین است و به یقین برای روز‌ها نه، بلکه برای لحظه‌ها برنامه ریزی، مدیریت و امیدواری دارند.
از طرفی انتظارات از رضا آذرشب معطوف و محصور به کهگیلویه نمی‌شود و آنانکه دل در گروه قهرمانی ایران در مسابقات برون مرزی دارند درخشش و آقایی آذرشب را به انتظار نشسته اند.
رضا آذرشب بداند که.
آنگاه که نام دهدشت آنهم به کرات از صدا و سیما به جهان مخابره می‌شد در جای جای این مرز و بوم احساس بسیار خوشایند و دلپذیری فراتر از فخر و غرور به مردمانش دست می‌داد و برایش دست می‌زدند.
بی شک، بزرگترین حسرت نماینده ایران در وزن ۸۰ کیلو گرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ایتالیا بر می‌گردد به دیدار نیمه نهایی که به یقین برای وی تجربه‌ای بزرگ، فراموش ناشدنی و قابل جبران خواهد بود ان شاءالله؛ بنابراین وظیفه آذرشب در کنار تحصیل و تهذیب، تمرین است و تمرین و تمرین، و تلاش مضاعف، ممارست بسیار، دوری از هرگونه غرور و حاشیه و فقط فکر کردن به مدال طلا است که دور از دسترس نیست.
پس آقا رضای عزیز.
تلاش کن، طلاش کن.

از حق نباید بگذریم که آذرشب‌ها در این دیار کم نیستند و زحمات مربیانی، چون آقای سجاد جوشن با وجود کمبود امکانات نیز یک شاهکار و در خور تحسین است، اما باید کمر مشکلات را شکست، زیرا خواستن توانستن است و باید بر مخیله شان حک کنند که.
زکوشش به هر چیز خواهی رسید.

به امید توفیق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه ها، ان شاءالله.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ورزشکار گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
چرندیات .....هونه اذرشبه چول ایکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار