انتقاد امام جمعه کهگیلویه از مسولین
حجت الاسلام وحدانی فر : در سفر وزیر کشور به استان توازن منطقه در این دیدار مورد توجه قرار نگرفت.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 05 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های امروز دهدشت، برخی مباحث مطرح شده توسط دشمن که روسیه برای خرید پهپادهای ایرانی ابراز علاقه کرده را یادآور شد و اظهار کرد: این که دشمن این مسئله را مطرح می‌کند مهم نیست، این مهم است که امروز ایران قدرت برتر نظامی و در زمینه پهپاد به قدرت برتر در عرصه جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه دهدشت گفت: علی‌رغم فضاسازی آمریکا هنوز معلوم نیست ایران به روسیه پهپاد فروخته باشد گرچه فروش پهپاد امکان‌پذیر است.

وی خطاب به دشمنان داخلی و خارجی گفت: اگر از استکبار غلطی سر بزند و دستی بر ماشه رود، جمهوری اسلامی آن دست را از بازو قطع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه ما برای رفع مسئله تحریم‌ها تلاش و مذاکره می‌کنیم عنوان کرد: اما اولویت اول ما خنثی‌سازی تحریم‌هاست، کشور و نظام به این نتیجه رسیده با استقامت می‌توان پیشرفت کرد، ما را تهدید نکنید، شما زیر همه قراردادها زدید؟ امروز مسیر دیپلماسی زورگویی نیست، بلکه مسیر گفت‌و‌گو و حق‌ستانی است.

امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت‌های خود با توجه به سیل اخیر در کشور و استان، خواستار بازنگری سیاست‌ها و ساختارهای مدیریت بحران از دولت شد و افزود: امروز آبخیزداری علاج بحران مزمن سیلاب‌هاست، اگر آبخیزداری مورد توجه قرار گیرد این همه مسئله سیلاب فشار نمی‌آورد.

وی سفر وزیر کشور به استان کهگیلویه وبویراحمد را یادآور شد و با بیان اینکه توازن منطقه‌ای در این دیدار مورد توجه قرار نگرفت گفت: از همه مسئولان استانی و شهرستانی که در کاهش سیلاب‌ اخیر تلاش کردند تشکر می‌کنم، برخی سیاهنمایی‌ها درست نیست، سیل است و قطعا مشکلاتی هم به وجود می‌آید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار جدی گرفتن مسئله کرونا در ایام محرم از متولیان هیئت‌ها شد.

امام جمعه دهدشت هم‌چنین خواستار میدان دادن به جوانان در ماه محرم برای شکوفایی نسل جدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار