سامانه روستا بازار با هدف توسعه کسب و کارهای اینترنتی در روستاها در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 06 August 2022

به گزارش تابناک مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛  مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در سفر به کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه حدود  ۵۰ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد ساکن روستاهاست با استاندار توافق شد که سامانه روستا بازار در این استان راه اندازی شود.

محمود لیائی با بیان اینکه سامانه روستا بازار طرحی ملی است افزود: طرح روستا بازار با کمک شرکت پست راه‌اندازی شد تا روستاییان بتوانند محصولات خود را بدون واسطه به دست مشتریان در هر نقطه‌ای از کشور برسانند.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران بیان داشت: روستاییان در سامانه روستا بازار محصولات خود را معرفی می‌کنند و شبکه پست می‌تواند نقش لجستیکی در فروش و معرفی محصولات داشته باشد و این سامانه موجب حذف واسطه‌ها و رونق کسب‌وکار‌های اینترنتی در روستا‌ها می‌شود.

محمود لیائی همچنین به توسعه طرح جی نف در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این پایگاه داده برای ارائه خدمت به دستگاه‌های مثل ثبت احوال، شهرداری‌ و نیروی انتظامی‌ که به احراز هویت مکانی مخاطبین خود نیاز دارند، کمک می‌کند.

محمود لیایی همچنین به اختصاص اعتبار برای بازسازی ساختمان پست در سی سخت اشاره کرد و افزود: دفتر پستی شهرستان دنا در زمین لرزه سال گذشته دچار خسارت‌های زیادی شد و باید هرچه سریعتر برای بازسازی آن اقدام شود و هم اکنون مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی این ساختمان اختصاص داده شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار