مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: بخشی از خسارت سیل در مناطق عشایری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد جبران می شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 09 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری افزود: این ستاد جبران خسارت های ناشی از سیل در بخش های دام و وسایل خانه در استان را پذیرفته است و به زودی در این خصوص اقدام می شود.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان افزود: طرح برآورد شمار دام های تلف شده بهره برداران کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سیل به منظور تامین اعتبار خرید دام برای دامپروران آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: در این طرح کارشناسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با حضور میدانی تعداد دام تلف شده بر اثر سیل اخیر در استان را برآورد کرد و پس از تامین اعتبار برای خسارت دیدگان دام خریداری می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جبران خسارت های سیل بر وسایل خانه مانند فرش، یخچال، تلویزیون و سایر نیازهای اولیه سیل زدگان استان نیز در دست اقدام است.

وی بیان کرد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی تاکنون گروه های جهادی خدماتی مانند تخلیه آب در شماری از واحدهای مسکونی سیل زدگان را نیز با همکاری سه گروه نیروهای این ستاد انجام داده است.

 

بر اساس آخرین آمار که روز پنجشنبه هفته گذشته منتشر شده ۲ هزار و ۴۵۰ بسته حمایتی شامل بسته های معیشتی، پتو و نایلون برای عایق سیاه چادرهای عشایری بین سیل‌زدگان این استان توزیع شده است.

 

در این مدت هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی،  ۷۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ قطعه نایلون در مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار