مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری خوب برنامه‌های دهه اول محرم از همه کسانی در برگزاری این برنامه‌ها همکاری داشتند قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 09 August 2022




به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید رضا افتخاری در پیامی از تمام کسانی که در بزرگداشت "عزاداری دهه‌ی اول محرم"به نوعی ادای دین کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در ابتدا با اشاره به ۱۷ مرداد، "روز خبرنگار"ازتمام خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و صدا و سیما که در انتقال مفاهیم عاشورایی تلاش کردند تقدیر کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت‌های مذهبی، مداحان، مبلغین و روحانیون مستقر در هیئات، موکب‌داران، هنرمندان گروه تعزیه، امامان جمعه شهرستان‌ها و همچنین نیرو‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امدادی در برگزاری خوب و مطلوب برنامه‌های دهه اول محرم نقش داشتند.

افتخاری بیان کرد: پدران و مادران در وضعیت کنونی جامعه، وظیفه‌ی پرورش نسل حسینی و آموزش و انتقال مفاهیم حماسه بزرگ حسینی را به فرزندان خود می‌آموزند که اینچنین کودکان و نوجوانان با شور حسینی در تکریم عاشورائیان انجام وظیفه کردند که آرزوی توفیق روزافزون و ثابت قدم ماندن در این زمینه را برای همه آن‌ها از خداوند آرزو می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار