مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ادارات شهرستان کهگیلویه در روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه جاری در ساعت ۱۲ خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 09 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جمال معتمدی زاده در جمع خبرنگاران گفت : میزان بار مصرفی برق مشترکین در استان از مرز ۴۶۰ مگاوات با رشد بیشتر از ۱۰ درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل گذشته که شرایط خوشایندی برای صنعت برق در این استان نیست.


وی با بیان اینکه براساس آمارهای سازمان هواشناسی در روزهای آینده( از فردا به بعد) شاهد افزایش دما خواهیم بود و از سویی شاهد ناترازی تولید و مصرف هم هستیم، اظهارداشت: فرماندار کهگیلویه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان با کاهش ساعت اداری به ساعت ۱۲ موافقت نموده است.

معتمدی زاده با تقدیر فراوان از همراهی فرماندار کهگیلویه در کاهش ساعت اداری فردا، میزان مصرف برق در شهرستان کهگیلویه و لنده را بیش از ۹۰ مگاوات با رشد مصرف ۹ مگاواتی در ساعت پیک بار عنوان کرد.

وی از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد مُصرانه خواست در مدیریت مصرف برق نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا شاهد قطعی و خاموشی های احتمالی برق بدلیل افزایش مصرف نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار