دیدار مدیر عامل ایرانسل با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به ویژه در مناطق روستایی و صعب‌العبور استان از عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت گلایه‌مند هستند.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 09 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در دیدار مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: هر نقطه‌ای از استان که بازدید داشتم مردم از عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود اینترنت گلایه دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شبکه‌های تلویزیونی در این مناطق هم با مشکلاتی مواجه است که امسال اعتبار گذاشتیم تا صدا و سیما این مورد را رفع و مردم در مناطق دورافتاده دسترسی داشته باشند.

وی از اقدامات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابراز رضایت کرد و گفت: استان نیازمند کار جهادی است لذا حوزه فناوری اطلاعات طرح‌های محرومیت‌زدایی خود را برای تامین اعتبار از مرکز ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر یاسوج برای نصب هر دکل از اپراتور‌ها ۲۰۰ میلیون مطالبه کرده که در مرکز کشور هم چنین رقمی نیست بنابراین معاون عمرانی این موضوع را حل کند تا اپراتور‌ها بتوانند در استان سرمایه‌گذاری کنند.
احمد زاده : مردم گلایه دارند / مانع عجیب شورای شهر در توسعه یاسوج / رونمایی عباسی آرند از اقدام ویژه اینترنتی برای روستاهای استان
در ادامه کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایر استان‌ها مردم در نقاط کور آنتن ندارند، اما در کهگیلویه و بویراحمد که استان بلاخیزی است در شهر‌ها چنین مشکلی داریم.

وی با بیان اینکه در چند مورد از جمله حوزه ارتباطات و فناوری نیازمند طرح جامع هستیم گفت: مخابرات در استان پای کار بیاید.
احمد زاده : مردم گلایه دارند / مانع عجیب شورای شهر در توسعه یاسوج / رونمایی عباسی آرند از اقدام ویژه اینترنتی برای روستاهای استان
در ادامه بیژن عباسی‌آرند با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از عقب‌ماندگی تاریخی نسبت به سایر نقاط کشور رنج می‌برد، گفت: ۱۰۰ سایت تلفن همراه برای استان پیش‌بینی شده که بالغ بر ۴۰ مورد آن انجام و ۶۵ هزار جمعیت روستایی تحت پوشش قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ایرانسل بیان کرد: طرحی در دست اجرا است که تا پایان سال آمار روستا‌های بالای ۲۰ خانوار که تحت پوشش تلفن همراه قرار ندارند به ۳۰ روستا کاهش می‌یابد که در فاز بعدی این روستا‌ها دیده می‌شوند.

عباسی‌آرند عنوان کرد: برای امسال ۱۸ سایت پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه اولین سایت نسل پنجم شهریور در یاسوج نصب می‌شود.

وی عنوان کرد: برای سال جاری ۳۷۰ کیلومتر فیبر نوری به استان اختصاص و هزینه‌های آن تامین شده که با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم استان ظرف یکسال و نیم آینده به متوسط کشوری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار