بدلیل افزایش میزان مصرف برق و باهدف جلوگیری از خاموشی های احتمالی، برق ساعات اداری این شهرستان هم مانند شهرستان کهگیلویه به ساعات ۱۲ کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 09 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از دستور ویژه فرماندار شهرستان لنده برای تعطیلی ادارات در ساعت ۱۲ فردا ، اظهارداشت: به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان و همکاری قابل تقدیر آقای دانش فرماندار شهرستان لنده ، بدلیل افزایش میزان مصرف برق و باهدف جلوگیری از خاموشی های احتمالی، برق ساعات اداری این شهرستان هم مانند شهرستان کهگیلویه به ساعات ۱۲ کاهش یافت.

 

جمال معتمدی زاده در گفت و گو با تابناک گفت: شدت گرما در استان خوزستان بنحو چشمگیری روبه افزایش بوده که این افزایش دما بر روی شبکه های توزیع نیروی برق شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد تاثیرات منفی خود را می گذارد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان لنده از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با دمای بیش از ۵۰ درجه در برخی از روزهای گرم سال است، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این شهرستان هم بدلایل مختلفی روزانه سیر صعودی دارد که کاهش ساعات اداری یکی از راهکارهای جلوگیری از خاموشی ها و قطعی های برق مشترکین خانگی است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ بیش از ۱۱ هزار اشتراک برق در شهرستان لنده وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد آنها را مشترکین خانگی تشکیل داده و اولویت ما در روزهای گرم سال تامین برق پایدار این گروه از مشترکین برق در دمای بیش از ۵۰ درجه در تمامی ساعات شبانه روز بویژه ساعات پیک بار است.

 

معتمدی زاده، کاهش ساعات اداری در روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه در شهرستان لنده را یک اقدام پیشگیرانه و پدافند غیرعاملی برای تامین برق پایدار ذکر و از مشترکین خانگی هم خواست نهایت همکاری در بحث مدیریت مصرف را با شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

 

وی از رایزنی خود با فرمانداران سایر شهرستان های گرمسیری استان برای کاهش ساعات اداری در روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه(فردا) به ساعت ۱۲ خبرداد و تاکید کرد که این تغییر ساعت برای تامین برق پایدار مشترکین بسیار ضروری است.

 

معتمدی زاده گفت: تاکنون فرمانداران شهرستان های کهگیلویه و لنده با تغییر ساعت اداری به ساعت ۱۲ در فردا چهارشنبه نوزدهم مردادماه موافقت نموده اند و امیدواریم سایر فرمانداران شهرستان های گرمسیری هرچه زودتر موافقت خود با کاهش ساعات اداری فردا را اعلان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار