معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در هفته دولت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 10 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست برنامه‌ریزی هفته دولت گفت: همه ساله در هفته دولت برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین امسال نگاه متفاوتی به هفته دولت داشته باشیم و علاوه بر برنامه‌های افتتاحی، خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند و بدانند قبل از انقلاب مردم از چه سختی و مشکلاتی رنج می‌بردند.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: دستاورد‌های علمی و آموزشی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سایر بخش‌ها هم مطرح شود، روز گذشته ماهواره خیام به فضا پرتاب شد که دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: با بیان دستاورد‌های انقلاب و خدمات نظام شاهد وفاق ملی میان دولت و مردم باشیم که پایداری نظام و انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم بوده است و آخرین حضور باشکوه آن‌ها برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه هفته دولت هفته تبیین خدمات جمهوری اسلامی است، افزود: جدای از پرداختن به مسائل عمرانی مسائل فرهنگی هم دیده شود.

در ادامه ارژنگ تندپور مسئول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی مناطق عشایری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در هفته دولت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار