تابناک کهگیلویه بویر احمد؛
گرمای طاقت فرسای تابستان ۱۴۰۱ امان مردم لنده را بریده است و مردم تحت فشارهای سخت اقتصادی توان تامین هزینه های جانبی ناشی از سوختن وسایل برقی را ندارند.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲ 11 August 2022

جناب مدیر عامل برق، برای درد تاریخی مردم لنده نسخه ی فوری بپیچانید که تحمل مردم رو به پایان است

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ گرمای این روزها چنان بر مردم لنده سخت میگذرد که مردم دیگر طاقت و تحمل هزینه های تحمیلی از بابت سوختن وسایل برقی  خود را ندارند.

این روزها ساعتی در فضای مجازی نیست که شهروندی از لنده دست به دامان فضای مجازی نشود تا درد و رنج و سختی ناشی از سوختن وسایل خود را فریاد نزند.

پناهگاه این روزهای مردم لنده شده گلایه در فضای مجازی تا از این طریق مدیران صدای مردم را بشوند و اگرچه تا امروز همچنان فشارها بر زندگی مردم راه چاره ای برایش پیدا نشده است.

اگر چه زندگی این روزها بر همه سخت میگذرد امّا باید بپذیریم یک خانواده ی معمولی وقتی کولر چند ده میلوینی آن میسوزد چطور باید هزینه ی تامین مجدد یک کولر و یخچال را در این شرایط جبران کنند .جناب مدیر عامل برق استان کهگیلویه و بویر احمد لطفا یک بار برای همیشه به این زندگی سخت در لنده برای شهروندان پایان دهید.

بنابه گزارش های ارسالی شهروندان در یک هفته ی اخیر بیش از ۱۰ خانواده فقط کولر های آنان بر اثر نوسانات برقی سوخته اند و در چندین نقطه از خط انتقال داخلی شبکه دچار آتش سوزی کابل های برق بودیم.

کارشناسان این حوزه تنها راه رهایی مردم لنده از این مشکلات را تکمیل پروژه ی تعریف شده ایستگاه برق دژکوه میدانند که قرار بود ۱۸ ماهه به بهره برداری برسد و امّا تابستان ۱۴۰۱ رو به پایان است و همچنان خبری از تکمیل این ایستگاه نیست..!

تصویر در خبر تزیینی است 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار