رئیس سازمان صدا و سیما با اهدای لوح سپاسی موفقیت فرزند یکی از همکاران رسانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد را در کسب رتبه اول کنکور تجربی سال ۱۴۰۱ تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 11 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در متن این لوح رییس سازمان صدا و سیما ضمن ابراز خرسندی بابت این موفقیت خطاب به خانم فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور تجربی امسال آمده است: مسیر علم ورزی را همچنان با توکل به خداوند منان ادامه دهید و با پاسداشت میراث علمی و معنوی کشور عزیزمان، در ساختن آینده ای درخشان تر سهیم باشید.

دکتر پیمان جبلی درخشش علمی عضوی از خانواده صدا و سیما را مایه مسرت و مباهات همه همکاران رسانه ملی عنوان کرد.

امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و معینی مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیما با حضور در منزل این چهره موفق علمی در یاسوج ضمن اهداء لوح سپاس رئیس سازمان صدا و سیما با خانم فرناز حسن زاده و خانواده وی دیدار و کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این موفقیت در تاریخ استان ماندگار خواهد بود، افزود: خانم فرناز حسن زاده با کسب این رتبه در عرصه ملی با محقق کردن شعار ما می توانيم، راهبردی نشان داد که دانش آموزان این دیار به برکت انقلاب اسلامی و ایجاد عدالت آموزشی و هوش و استعداد سرشار و به واسطه توکل به خداوند قله های پیشرفت و متعالی را فتح خواهند کرد.

وی همچنین اضافه کرد: کسب این مقام علمی موجب مسرت و خوشحالی مردم استان شد و این افتخار آفرینی الگویی برای سایر دانش آموزان استان است.

مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیما هم در این دیدار ضمن ابلاغ تبریک ویژه رئیس سازمان صدا و سیما گفت: افتخار آفرینی در این رقابت علمی با همه محدودیت های آموزشی در کهگیلویه و بویر احمد یعنی اینکه جوانان اگر بخواهند، می توانند بالاترین افتخارات علمی را کسب کنند.

معینی افزود: موفقیت فرزند این همکار بازنشسته، موفقیتی برای رسانه ملی محسوب می شود.

مدیر کل بازنشستگی سازمان صدا و سیما در پایان متن پیام دکتر جبلی را قرائت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار