در سال تحصیلی (1401-1402) سه رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد جدید شامل مهندسی علوم‌خاک، مهندسی انرژی، مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی اکوهیدرولوژی با موافقت دفتر گسترش در دانشگاه یاسوج ایجاد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد می‌توانند در موعد خویش و یا تکمیل ظرفیت آنها را به عنوان اولویت در سال تحصیلی جدید انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 12 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، با پیگیری های ریاست و معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج، در سال تحصیلی (1401-1402) سه رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد جدید شامل مهندسی علوم‌خاک، مهندسی انرژی، مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی اکوهیدرولوژی با موافقت دفتر گسترش در دانشگاه یاسوج ایجاد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد می‌توانند در موعد خویش و یا تکمیل ظرفیت آنها را به عنوان اولویت در سال تحصیلی جدید انتخاب کنند.

 

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اصلاحیه دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، ایجاد این رشته‌ها در دانشگاه سبب تغییرات و تحولات ساختاری در حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه یاسوج می‌شود و با توجه به حوزه کاربرد آنها در سطح استان و کشور، تولید دانش یا توسعه علم و نیز ارتقا کیفیت شرایط بهره‌برداران مرتبط با این رشته‌ها از نتایج و ثمرات این دستاورد خواهد بود.

 

با ایجاد این رشته‌های جدید مجموع کد رشته محل‌های دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی به "۳۲ عنوان" و در مقطع کارشناسی ارشد به "۵۰ عنوان" کد رشته محل افزایش یافت. 

شایان ذکر است که هم‌اکنون دانشگاه یاسوج تعداد "۱۸ کد" رشته محل فعال در مقطع دکتری را نیز دارا می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار