باحضور رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور دهدشت ظهر نوزدهم مرداد ماه ۱۴۰۱در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ 12 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از گنجی پور، تغییر و گردش نخبگانی مدیران در سطح ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی را طبیعی دانست و بیان کرد: با این وجود خواستار ادامه حضور گنجی پور در دانشگاه پیام نور شدم ولی این تغییر بنا به خواست وی انجام گرفت.

ارسلان بی نیاز مهمترین مسئله‌ی چشمگیر در دانشگاه پیام نور استان را صعود ۹۰۰ پله‌ای در رنگینک پژوهشی دانشگاه‌ها بیان کرد.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت در مراکز و واحدهای دانشگاه‌های پیام نور استان را جذب دانشجو عنوان کرد و گفت: دانشگاه واحد دهدشت جذب بهتری نسبت به سایر شهرستان‌ها در این حوزه داشته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه به لحاظ اعتباری در مضیقه است و تنها همدلی باعث شده که بر مشکلات فایق آییم و باید شرایط را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان، کیانوش نریمان رئیس جدید پیام نور را یکی از اساتید با برنامه عنوان و تاکید کرد: با تعامل و هم افزایی در کنار رئیس جدید باشید تا شرایط بهتری رقم بخورد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور واحد دهدشت نیز در این مراسم ضمن اشاره به جزئیات عملکرد دانشگاه طی پنج سال گذشته اظهار کرد: تعامل، اخلاق محوری و کار گروهی در شرایط سخت در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و بهمئی را سعی کردم در مدت زمان فعالیتم سر لوحه کار خود و همکاران قرار دهم.

سید حسین گنجی پور افزود: با برنامه‌ای چند صفحه‌ای و قابل اجرا و نه چند هزار صفحه‌ای آمدم و برنامه‌هایم را در دو بخش درون دانشگاهی و برون دانشگاهی هدف گذاری کرده بودم.

وی با اشاره به برنامه‌های درون دانشگاهی بیان داشت: فعالیت در این محور محصور به حصار دانشگاه و فعالیت‌های کارکنان، دانشجویان و اساتید بود.

وی در رابطه با هدف دوم خود در حوزه برون دانشگاهی گفت: همواره سعیم بر ارتقای جایگاه دانشگاه در سطح شهرستان بود و معتقد بودم که باید در مسائل فرهنگی و شهری نقش داشته باشد.

گنجی پور به مشکلات ریشه‌ای دانشگاه پیام نور در ابتدای پذیرش مسئولیت خود گریزی زد و گفت: به عنوان مثالی، خط برق پیام نور دهدشت به فیدر برق قلعه رئیسی متصل بود که روزانه مشکلاتی را برای دانشجویان بوجود می‌آورد که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه این مشکل را حل کردیم.

وی با تاکید بر تأثیر بودجه بر سطح فعالیت‌های اجرایی بیان کرد: بودجه یک سال من ده درصد بودجه برگشتی و استفاده نشده دانشگاه در اوایل دهه نود هم نبود.

وی اسناد معوقه دانشگاه را مشکل دیگری عنوان کرد و تصریح کرد: هر چند روز یکبار طلبکاری با حکم قضائی به دانشگاه مراجعه می‌کرد و خوشحالم تمام بدهکاری‌ها پرداخت و با افتخار اعلام می‌کنم هرگز طلبکاری برای وصول بدهی خود به دانشگاه مراجعه نکرد.

گنجی پور اجاره زمین دانشگاه به صورت قانونی و منتفع شدن دانشگاه، احداث پارکینگ با دریافت کمترین کمک از ستاد استانی، احداث مزرعه گل محمدی در فاز اول، ساماندهی فضای سبز در حد بضاعت، جذب دانشجو به همت مجموعه کارکنان را از دیگر اقدامات مهم و درون دانشگاهی خود خواند.

وی ایده کاری، زمانی و فعالیت خود در منصب‌های مدیریتی را سه سال دانست و گفت: بنا بر شناخت نسبی و خیلی خوبی که نسبت به دانشگاه پیام نور دهدشت داشتم، بر این باور بودم اگر در سه سال نتوانم برنامه خود را اجرایی کنم یا من نمی‌توانم یا شدنی نیستند.

وی ادامه داد: به خاطر مسائل ذکر شده و عقب افتادن ادامه تحصیل در مسائل پژوهشی و مسیر کاری یکنواخت و تکراری بعد از پنج سال و همچنین تغییر دولت ترجیح دادم این مسئولیت به فرد دیگری سپرده شود.

وی نداشتن اختیار کافی در دست رؤسای مراکز و واحدها، استفاده نکردن مستقل از اساتید حق التدریسی را از مشکلات و کم انگیزگی در زمان مدیریتی خود عنوان کرد.

رئیس سابق پیام نور دهدشت در پایان ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت و تقدیر از شورای اداری شهرستان کهگیلویه و خانواده خود خاطر نشان کرد: خرسندم که نهایت تلاش را برای کارهای انجام شده و نشده در تمام زمینه‌ها بطور مطلوب داشتیم و امیدوارم رئیس جدید بتواند بیش از گذشته در راستای پیشرفت دانشجویان و دانشگاه پیام نور گام بردارد.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد دهدشت، چرام و بهمیی نیز در این آئین اظهار داشت: در راستای پیشرفت و توسعه دانشگاه پیام نور با همکاری، همدلی و تلاش مضاعف نهایت سعی خود را در جهت رضایت دانشجویان، همکاران و جذب دانشجوخواهم کرد.

کیانوش نریمان افزود: تلاش می‌کنم از خودمحوری و خودستایی پرهیز و درامدزایی را با همکاری، درایت، بصیرت، پاکدستی و در مجموع با شجاعت و صلابت برنامه‌های خود را اجرایی کنم.

گفتنی است که در پایان این مراسم کیانوش نریمان که مدرس و عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور استان بوده بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد دهدشت معرفی و از خدمات سبد حسین گنجی پور، رئیس سابق تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار