سجاد خدایاری بار دیگر توانست برای کشورمان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتخار کسب کند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 13 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران، سجاد خدایاری بار دیگر توانست برای کشورمان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتخار کسب کند.
سجاد خدایاری یکی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران است که طی سالیان گذشته بارها توانسته بود افتخارات درخشانی را در سطح ملی و جهانی کسب کند این بار نیز موفق شد با ثبت دستگاه تجهیز موثر برای تصفیه هوای اتاق و منازل، مدال طلای مسابقات اختراعات اینوورس آمریکا Innoverse expo 2022 را به خانه بیاورد.
این اختراع یک تجهیز موثر برای تصفیه هوای اتاق و منازل که در ساخت این دستگاه از علوم نانو ،فیزیک،مکانیک و برق استفاده شده است. در این تجهیز دو نمونه فیلتر خاص استفاده شده برای اولین بار و با علم الکتروریسی تولید شده است.
وی که از جوانان نخبه، توانمند و خوش ذوق این شرکت است از سال ۱۳۹۱ در فکر ساخت چنین دستگاهی بود که نهایتا با پیگیری و مطالعه توانست این افتخار را نصیب خود و شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران کند.
شایان ذکر است خدایاری اینبار نیز مانند دفعات قبلی با نام سازمان «شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران » در مسابقات شرکت کرده و توانسته است افتخار بیافریند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار