چند روز پیش خبری مبنی بر آتش سوزی خانه یکی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان چرام منتشر شد .
کد خبر: ۱۰۶۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷ 15 August 2022

چند روز پیش خبری مبنی بر آتش سوزی خانه یکی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان چرام منتشر شد .
این فرهنگی که ساکن در روستای بردیان از توابع شهرستان چرام است به تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : در شب عاشورا وقتی در هیئت عزاداری بوده اند پس از بازگشت متوجه آتش سوزی از درون خانه می شوند و سریعا اقدام به تماس با آتش نشانی می کنند اما در این مدت وسایل خانه کاملا سوخته و از بین می روند .
حیدری ادامه داد : با توجه به وضعیت مالی ، توانایی بازسازی و خرید وسایل خانه را ندارد و انتظار دارد همکاران فرهنگی و مسئولین به وی کمک کنند .
این فرهنگی به نکته مهمی هم اشاره کرد و اظهار داشت : در خصوص دلیل بروز آتش سوزی گفته می شود به دلیل قطع و وصل برق یکی از وسایل برقی ، آتش سوزی شروع شده و پس از آن کل خانه دچار حریق شده است.
وی گفت : مسئولین شهرستان سرکشی داشته اند و قول هایی هم داده اند ولی هنوز وعده ای تحقق نیافته این در حالی است که خانواده وی آواره خانه اقوام و بستگان هستند .
حیدری افزود : من یک معلم هستم و حقوق ناچیزی دارم بنابراین توانایی جبران این خسارات وارد شده را ندارم و از همکاران فرهنگی ، مدیریت بحران و استاندار انتظار دارم که در صورت امکان مساعدت داشته باشند .
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم که برای بررسی شرایط این فرهنگی به شهرستان چرام سفر کرده بود به تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : اقدامات و رایزنی هایی با وزارت خواهد داشت که ببیند اگر امکان داشته باشد ، اقدامی برای کمک به این فرهنگی صورت گیرد .
عزت خواه افزود : در وهله اول خدا را شکر می کنیم که این حادثه تلفات جانی نداشته است و در خصوص خسارات وارد شده هم  رایزنی هایی با دیگر نهادها از جمله ستاد اجرایی برای مرتفع کردن بخشی از خسارات وارده خواهیم داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار