به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و ملتهب نمودن فضای جامعه معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد ، توضیحاتی ارائه داد .
کد خبر: ۱۰۶۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 15 August 2022

تشریح ماجرای یک کلیپ خشن !

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ تعدادی نوجوان به صورت بسیار خشونت باری اقدام به ضرب و جرح همدیگر می کنند . این کلیپ متاسفانه در برخی گروه های پر بازدید فضای مجازی به نام یاسوج منتشر شده است .
در این کلیپ تعدادی نوجوان به وسیله زنجیر ضربات بسیار شدیدی به هم وارد می کنند که البته یک مقام قضایی به انتشار این کلیپ واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و ملتهب نمودن فضای جامعه معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد از قدیمی بودن کلیپ منتشره در فضای مجازی و برخود قضایی با متنازعان خبر داد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک با اظهار اینکه این کلیپ مربوط به درگیری چند جوان با زنجیر در یک سال پیش است، گفت: نزاع در کلیپ منتشره مربوط به سال گذشته بوده و با متنازعین برخورد قضایی و قانونی لازم انجام گرفته است.
مسعودی کِوِشک گفت: مردم به چنین جوسازی هایی در فضای مجازی توجه ننموده و از انتشار آن خودداری نمایند.
اسماعیل مسعودی کِوِشک در این زمینه اظهار داشت: در ساعات اخیر، کلیپی مبنی بر درگیری چند جوان که با زنجیر همدیگر را مضروب می نمایند، جدید نیست.
به نقل از روابط عمومی دادگستری ، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود:  از مردم خواهش می کنم که از انتشار چنین کلیپ هایی که موجب ترویج فرهنگ خشونت و ایجاد حس ناامنی در شهروندان می شود، خودداری نمایند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: با دستور قضایی، نیروهای انتظامی در پلیس فتا، شناسایی عامل یا عوامل و مسببین انتشار این کلیپ را در دست بررسی و اقدام دارند و برخورد قضایی لازم با انتشار دهندگان انجام خواهد گرفت.
توضیح : تابناک کهگیلویه و بویراحمد به دلیل خشونت بالا در این کلیپ از بازنشر آن خودداری می کند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
وقتی خون بهای یه انسان ایرانی ۶۰۰میلیون تومن برابر با یه خودروی متوسط ایرانی باشه باید اینگونه باشه .طرف دعوا میکنه میگه میکشمت پولتو میدم ‌.این مشکل از مسعولان مملکت هست که شرع اسلام را رعایت نمیکنن و کجا شتر ۶میلیون گیر میاد .اگر دیه قیمت واقعیش باشه کسی جرات دعوا وکتک کاری نداره .اینجا فقط حرف از دین واسلام است واصلا شرع اسلام رعایت نشده .شتر دونه ای ۵۰میلیون است ودیه باید ۵میلیارد باشه نه ۶۰۰میلیون .اینجا وقتی جون انسان ایرانی اینقدر ارزان وبی ارزش هست باید درگیری باشه ونمونه اش تیراندازی باتفنگ درسطح شهر فراوان است .
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
وقتی قیمت خون آدم درایران برابر با صد عدد بوقلمون باشه طرف جرعت دعوا کردن پیدا میکنه .زندانی را بخاطر این که دولت وحکومت بش نون نده توی زندان نگه نمیداره و ضارب ها مصلح با قمه واسلحه دارن راحت میگردن وروزی ده هزار تمن پول میدن به حکومت .دیه شکستن دست انسان پول 4تا بوقلمون است .اینگونه است که جرم ودعوا ودرگیری فراوان است .مشکل باید از اساس حل بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار