به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نزاع‌های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد افزایش یافت
کد خبر: ۱۰۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 15 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقوع نزاع‌های دسته جمعی از ابتدای امسال تاکنون ۹۶ فقره بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سرپار کیقباد مصطفایی افزود: در چهارماهه ابتدای امسال از نظر شاخص‌های امنیت کهگیلویه و بویراحمد وضعیت خوبی داشته است به طوری که نرخ وقوع سرقت مسلحانه در این استان به ۳ دهم درصد رسیده در حالی میانگین کشور ۸.۱ درصد است.

وی نرخ سرقت به عنف در استان را ۱.۳ درصد عنوان کرد و افزود: این میزان در کشور ۱۱ درصد است و نرخ وقوع شرارت در استان ۱.۷ و در کشور ۳.۲، در حوزه جرایم مالی ۹۲ و در استان ۱۵.۸ است.

مصطفایی افزود: در طول این مدت میزان وقوع نزاع‌های فردی ۹۶۲ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است وقوع نزاع‌های دسته جمعی ۹۶ فقره بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه نرخ وقوع جعل در کشور ۱۰ و در استان ۲.۸ است و نرخ وقوع نزاع در کشور ۲۲۹ فقره و در استان ۱۴۸ است، یادآور شد: در خصوص کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشتیم.

مصطفایی بیان کرد: در طول این مدت میزان وقوع نزاع‌های فردی ۹۶۲ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد کاهش داشته است وقوع نزاع‌های دسته جمعی ۹۶ فقره بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۷۲۱ سارق در استان خبر داد و بیان کرد: در ۴ ماهه ابتدای امسال ۶۳۶ نفرخرده فروش مواد مخدر و همچنین ۳۴۸ فرد معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قتل‌های امسال تا پایان تیر ۹ فقره بوده که نسبت به پارسال۳۶ درصد کاهش داشته است.

مصطفایی خاطرنشان کرد: در رابطه با مفاسد اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد جزو پاک‌ترین استان‌های کشور است و رتبه ۳۳ را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار