فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور "یاسوج- دهدشت" خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 18 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور "یاسوج- دهدشت " ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودروی پژو پارس و پراید مشکوک شدند و به آن‌ها دستور توقف دادند.

مصطفایی با اشاره به اینکه رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری که پس از طی مسافتی مأموران با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو‌ها را متوقف کردند، تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که خودروی پراید اسکورت کننده مواد مخدر بوده و مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۰۶ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که در این رابطه ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار