طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان
طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست جدید بیمارستان آموزشی درمانی شهید بهشتی یاسوج منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 19 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی دکتر غلام نژاد خانم دکتر فاطمه وفاپور متخصص داخلی به این سمت منصوب شد.


در متن این ابلاغ آمده است:

با سلام و احترام.
بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت درمان دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست بیمارستان آموزشی درمانی شهید بهشتی یاسوج "منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌هایی متخصص، متعهد و انقلابی در انجام ماموریت‌های ذیل موفق و مؤید باشید:اهتمام ویژه به بهبود کیفیت، اصول و شاخص‌های استاندارد ارزیابی بیمارستانی، توجه به اصول و مبانی اقتصاد درمان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، ایجاد انسجام و همدلی در بین
مجموعه نیروی انسانی شاغل در بیمارستان، بهبود زیرساخت‌های فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز آن، توجه جدی به مدیریت منابع و اهتمام جدی برای ارتقای خدمات رسانی مطلوب به بیماران از مهمترین موارد مطرح شده در این ابلاغ بود.

گفتنی است: خانم دکتر فاطمه وفاپور متولد روستای بهرام بیگی از توابع شهرستان مارگون در استان کمتربرخوردار کهگیلویه و بویراحمد و فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.
وی همچنین رتبه اول در دوره تخصص در دانشگاه و رتبه دوم بورد تخصصی داخلی در کشور و عضو هیات علمی این دانشگاه را در کارنامه دارد.

خانم دکتر وفاپور را از پزشکان حاذق و از پیش قراولان جبهه سلامت و بهداشت استان می‌شناسند.

ارائه پروتکل درمانی اثربخش به بیماران مسموم با قرص برنج (عدس) با همکاری مرکز درمان مسمومیت ایران در بیمارستان امام سجاد یاسوج از مهمترین اقدامات ایشان در حوزه پزشکی است. به طوریکه پس از آن این اقدام مورد توجه محافل علمی جهان قرار گرفت.
انتصاب سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
عجب انتسابی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار