آیت الله حسینی با تاکید بر اهمیت فعال بودن مساجد، از کمبود مسجد در برخی محله‌های کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 19 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج به برخی رویداد‌های پیش رو از جمله ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: در حالی که مسجد محل زایش اندیشه‌های بزرگ و پایگاه‌های مقاوت انقلاب است، اما مرکز استان و برخی نقاط با کمبود مسجد رو برو است.

آیت الله حسینی بیان کرد: امروزه مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای انجام کار‌های تبلیغی، دینی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

وی گرامیداشت ۳۱ مرداد روز ملی صنعت دفاعی کشور را ضروری دانست و افزود: قدرت دفاعی ایران عامل بازدارندگی و مانع از حمله دشمن شده است، اما در عجبم که چرا برخی‌ها توسعه صنعت دفاعی ایران را کم اهمیت و غیر ضروری جلوه می‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به کودتای ۲۸ مردادسال ۱۳۳۲ و ساقط کردن دولت مصدق اضافه کرد: این رویداد تاریخی که نشان از وابستگی بی قید شرط حکومت پهلوی به بیگانگان بود اوج ذلت و وابستگی حکومت آن زمان ایران را نشان می‌دهد با این حال برخی‌ها حاضر به پذیرش و درک این واقعیت تاریخی نیستند و آن را وارونه تفسیر می‌کنند.

آیت الله حسینی گفت: امروز، اما ایران به چنان عزت و اقتداری رسیده که در مقابل امپریالیسم جهانی ایستاده و پنجه در متجه آمریکا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این شکوه عزت و اقتدار را نباید کوچک شمرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج در آستانه ۲ شهریور روز پزشک؛ از خدمات مدافعان سلامت و سفید پوشان شفا بخش قدردانی کرد و گفت: ایثار و مجاهدت‌های پزشکان در دوران تلخ و اندوه بار کرونا نشان از جایگاه بالای پزشکان دارد.

وی آغاز هفته دولت را پیشاپیش به کارگزاران قوه مجریه تبریک گفت و افزود: خدمت در ایران انقلابی و ایرانیان شور آفرین افتخاری است بزرگ که باید قدر آن را دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار