امام جمعه دیشموک گفت: دختران در دیشموک به دلیل کمبود مدرسه و نبود خوابگاه ترک تحصیل می‌کنند و مسئولان در این خصوص باید چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 19 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دیشموک در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به ترک تحصیل دختران در منطقه دیشموک گفت: خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان تحت پوشش تدارک دیده شده و دختران غیر مددجو از این امکان بهره مند نیستند و به همین دلیل ترک تحصیل می کنند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با تاکید بر استفاده دبیران خانم برای مدارس دختران، از مدیران آموزش و پرورش خواست ساماندهی مربیان خانم برای دانش آموزان دختر را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به سی مرداد سالروز جهانی مسجد افزود: مساجد از عصر رسول خدا (ص) تاکنون پایگاه دینی، سیاسی و عبادی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مشوق ها برای جذب نوجوانان و جوانان به حضور در مساجد باید در دستور کار خانواده ها و مسئولان باشد افزود: اعتیاد در دیشموک به نوجوانان رسیده و خانواده ها باید در خصوص تردد و رفتار نوجوانان نظارت بیشتری داشته باشند و مسئولان فرهنگی نیز در این خصوص پای کار بیایند.

راوند همچنین از شورای تامین شهرستان و استان خواستار برگزاری جلسه و چاره اندیشی برای مقابله با تیراندازی های شبانه در این منطقه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار