استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در جاده یاسوج به سی‌سخت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴ 20 August 2022



سید علی احمدزاده امروز جمعه پس از بازدید از جاده کمربندی یاسوج از جاده یاسوج به سی‌سخت بازدید و بر تسریع در انجام این پروژه تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرار است پل ۳۲۰ متری در ورودی سی‌سخت انجام شود که از این پروژه بازدید کردیم تا کار وارد مرحله اجرایی شود.

وی ادامه داد: دو تونل رفت و برگشت در این جاده در حال احداث است سرعت کار خوب بوده و سه شیفته در حال کار هستند که امیدواریم تا تابستان سال آینده هر دو پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آسفالت ۸ کیلومتر جاده چهارخطه محور یاسوج به سی‌سخت انجام و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زیارت قبور شهدای روستای ده‌برافتاب گفت: مردم از وضعیت ساختمان گلزار شهدا گلایه‌مند بودند که قرار شد اقدامی در این خصوص انجام شود، ضمن اینکه در آینده به ده‌برافتاب سفر و با مردم دیدار خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ایمن‌سازی جاده‌های استان از افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: لیست پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار