در آستانه بازگشایی مدارس بیش از پنج هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 10 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) این استان گفت: امسال در آستانه سال تحصیلی جدید پویش ملی مشق احسان با شعار حسین (ع) سر مشق احسان  با برپایی ۱۵ غرفه در مناطق و شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند می‌کند.

 

شایان نادری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام برای تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان در قالب پویش ملی احسان با مشارکت گروه‌های جهادی پنج هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی شامل کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار توزیع می‌کنند.

 

نادری ارزش ریالی این بسته‌های آموزشی را بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: با هدف تامین و توزیع وسایل مورد نیاز دانش آموزان رزمایش مشق احسان تا قبل از شروع سال تحصیلی در استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در پویش ملی مشق احسان امسال شرکت کنند گفت: طی ۲ سال گذشته تعداد ۳۰ هزار بسته لوازم آموزشی شامل نوشت افزار، کیف، دفتر و مداد رنگی در قالب رزمایش مشق احسان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

نادری ارزش هر بسته آموزشی توزیع شده را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزار‌ها از نوع داخلی خریداری شده و این بسته‌ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم این استان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار