پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد برای تامین نظم و امنیت جاده‌ها حضور شبانه روزی دارد تا زائران اربعین حسینی به سلامت به مقصد خود برسند.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 16 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای موج بازگشت زائران اربعین حسینی توسط پلیس اندیشیده شده است، گفت: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به فوت زائران در استان نداشتیم، بلکه موارد جزئی بوده که امیدواریم به زودی سلامت خود را به دست بیاورند.

سرهنگ ویسی پور با بیان اینکه هم اکنون جاده‌های برون شهری استان با ترافیک و تردد قابل توجهی برخوردار است، افزود: پلیس راه استان با استفاده از ظرفیت خود، در تمام جاده‌های برون شهری حضور فعال و موثری دارد تا مشکلی در بحث بازگشت زائران حسینی وجود نداشته باشد.

وی با توصیه به رانندگان، مبنی بر اینکه با آرامش رانندگی کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند، بیان کرد: خواب آلودگی یکی از عوامل مهم در بحث تصادفات است که انتظار می‌رود حتما بعد از دو ساعت رانندگی، پانزده دقیقه استراحت کنند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه تخلفات حادثه ساز شامل انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه و نبستن کمربندی ایمنی خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس بدون اغماض با هر گونه حرکتی که منجر به تصادفات شود برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار