سقاخانه قبرستان جدید دهدشت ظرفیت تامین ۷۰۰ لیتر آب سرد در ساعت وجود دارد که ابزار به کار رفته در این سقاخانه کاملا استاندارد و با کیفیت هستند که تلاش شده تا با استفاده از مصالح مرغوب بتوان سالهای زیادی از این سقاخانه استفاده کرد .
کد خبر: ۱۰۶۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 16 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه،شهردار دهدشت، مردم و مسولان شهرستانی وبا هدف خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و ترویج فرهنگ حسنه وقف، سقاخانه قبرستان جدید دهدشت افتتاح شد.

 

علیرضا نیکویی زاده شهردار دهدشت ضمن تشکر و قدردانی از خانواده بزرگ چرامین خاطرنشان کرد: شهر متعلق به همه مردم و همه شهروندان است امیدواریم که خیرین محترم جهت رفاه حال شهروندان و شهر از چنین اقداماتی استقبال نمایند.

 

ضرغام چرامین خیر این طرح گفت: به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت برادر مرحومم رحمان چرامین و همسر و فرزندانش و با توجه به نیاز این قبرستان به سقاخانه و تامین آب سرد مورد نیاز مردم ، تصمیم گرفتیم تا این سقاخانه را بسازیم و تحویل مردم دهیم .

 

وی گفت: در این سقاخانه ظرفیت تامین ۷۰۰ لیتر آب سرد در ساعت وجود دارد که ابزار به کار رفته در این سقاخانه کاملا استاندارد و با کیفیت هستند که تلاش شده تا با استفاده از مصالح مرغوب بتوان سالهای زیادی از این سقاخانه استفاده کرد .

 

چرامین ادامه داد : برای ساخت این سقاخانه حدود ۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و هدف از این کار این بود تا صالحات و باقیاتی برای برادر مرحومم و خانواده اش داشته باشیم و هم این فرهنگ حسنه را ترویج دهیم تا دیگر خانواده هایی که عزیزانشان را از دست میدهند برای شادی روحشان کارهای عام المنفعه انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار