معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به روشنایی محور جوخانه در محور چرام اشاره و عنوان کرد: شرکت توزیع برق ظرف دو هفته نسبت به روشنایی این منطقه اقدام کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ 18 September 2022



کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای فنی استان از همکاری همه دستگاه‌ها در راستای خدمات مطلوب به زائرین اربعین تقدیر کرد و گفت: رعایت ا‌صول فنی و ایمنی در پروژه‌ها مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌ها اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مصوبات جلسات شورای فنی استان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد، گفت: شورای فنی کمک کند تا پروژه‌های عمرانی در استان بهتر و مطلوب‌تر اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روشنایی تونل‌های محور‌های استان مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: اصلاح روشنایی تونل‌های محور بابامیدان باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم استاندارد بودن روشنایی تونل‌های محور پاتاوه-دهدشت و محور یاسوج- اصفهان گفت: شرکت زیرساخت نباید نسبت به تونل‌ها و جاده‌ها بی‌تفاوت باشند و هر چه سریعتر روشنایی تونل‌ها تکمیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روشنایی محور جوخانه در محور چرام اشاره و عنوان کرد: شرکت توزیع برق ظرف دو هفته نسبت به روشنایی این منطقه اقدام کند.

حاجی زاده از مدیران خواست تا پروژ‌های ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه به مرحله مناقصه رفته و تعیین تکلیف شوند.

وی بر تعیین تکلیف بیمارستان بهمئی تاکید کرد و گفت: بیمارستان بهمئی تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار