مديرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد؛
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه مهر نماد بزرگ ترین رخداد آموزشی ،مدیریت و برنامه ریزی اصولی و صحیح برای بازگشایی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 19 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد که برای اولین بار تشکیل شد با اشاره به مهمترین اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط کمیته های مختلف برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر در استان گفت:کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در بین سایر کمیته ها بهترین عملکرد را داشته است.

وی کسب این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی و برنامه ریزی درست کارکنان این مجموعه دانست و افزود:روابط عمومی با هوشمندی ،،دانش، تخصص و تعهد لازم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مختلف رسانه ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف به خوبی توانست از انجام وظایف محوله بربیاید.

 

عزت خواه با اشاره به نقش راهبردی و والای روابط عمومی در رشد و تعالی مجموعه آموزش و پرورش و برای رسیدن به اهداف عالیه خود گفت :یک کارشناس روابط عمومی به روز، پویا و کارآمد می تواند با شناسایی ظرفیت ها، امکانات و پتانسیل های اداره خود و متعاقب آن برنامه ریزی صحیح و هدفمند، به پیشرفت مجموعه اش کمک و زمینه توسعه و تعالی بیش از پیش آن را فراهم آورد.

 

وی ، روابط عمومی را قلب تپنده هر سازمان برشمرد و افزود:پویایی ،طراوت و حیات هر سازمان،نهاد و دستگاه اجرایی منوط به روابط عمومی قوی،پویا ،متعهد و کاربلد آن دستگاه یا نهاد است.

 

 عزت‌خواه، مرتفع نمودن مشکلات و چالش های پیش روی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق را از اولویت های اصلی این اداره کل برشمرد و گفت:اگر امکانات و شرایط لازم برای کارشناسان روابط عمومی فراهم شود، در سایه آرامش و امنیت خاطر به طور حتم می توانند دستگاه مربوطه را در رسیدن به اهدافش همراهی کنند.

 

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از برگزاری دو دوره آموزشی ویژه کارشناسان روابط عمومی ادارات اموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان خبر داد و گفت:ایجاد تحرک ،پویایی ، کارآمدی و افزایش بهره وری لازم در بین آنها از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاههای آموزشی بود .

 

سید ولی موسوی با برشمردن برخی چالش ها و مشکلات این حوزه در ادارات آموزش و پرورش در نقاط مختلف استان افزود:کمبود نیروی انسانی متخصص و ماهر و نیز نداشتن تجهیزات اولیه کافی از جمله این مشکلات است که انتظار می رود با مساعدت مدیرکل و سایر مسئولان و دستگاه‌های مربوطه مرتفع شوند.

 

وی، آموزش و پرورش را رکن اساسی و مهمترین دستگاه فرهنگی کشور در توسعه و ترسیم آینده ای درخشان برای ایران اسلامی دانست و گفت:برای رسیدن به آگاهی و سواد، امروزه دیگر بینش و ضرورت آموزش و پرورش در بسیاری از کشورها به طور کامل شناخته شده و تلاش آنها برای بهبود این رکن اساسی و انسان ساز جوامع است.

 

 سید ولی موسوی افزود: اقناع سازی افکار عمومی و تعامل با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی دقیق،شفاف و بروز جهت تنویر افکار عمومی از مهمترین رویکردهای روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار