دبیر پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه مهر نماد فعالیتهای آموزش وپرورش برای بازگشايي باشکوه مدارس است‌ که‌ با حضور ارزیابان وزارتی و استانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستانها ومناطق رصد می شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 20 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در جلسه توجیهی ارزیابان استانی پروژه مهر اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کار ارزيابي از پروژه مهر از آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق را با دقت انجام دهید .

وی بر ضرورت انجام برنامه های نظارتی بر فعالیت های بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای برنامه‌ی اعزام ارزیابان به مناطق و نواحی رصد کاستی ها و موانع موجود در مدارس مناطق و نواحی و احصاء و شناسایی آنها و اقدام در راستای رفع آن موانع تا بازگشایی مدارس است..

وی بهينه سازي فضاهاي آموزشي، ساماندهی نيروي انساني ، انتخاب و انتصاب مدیران ، کلاس بندی ، تجهيزات و استفاده صحيح از منابع موجود كه باعث بهره وري مي شود را به عنوان محورهاي شاخص پروژه مهر عنوان کرد.

جمالی افزود: بعد از کار ارزیابان استانی و وزارتی شهرستانها و مناطق برتر آموزش وپرورش در بحث پروژه مهر رتبه بندی و معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ نفر ارزیاب استانی از ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کار نظارت بر اجرای پروژه مهر را انجام می دهند گفت: فعالیت ارزیابان در شهرستان‌های کهگیلویه ، گچساران و بویراحمد به مدت سه روز و در دیگر مناطق کم جمعیت ۲ روز خواهد بود .

دبیر پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از ورود ناظران وزارتی به استان خبر داد وگفت: ناظران وزارتی نیز با سفر به شهرستانها ومناطق بجث مهم پروژه مهر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

جمالی اظهار امیدواری کرد با رصد فعالیتهای پروژه مهر سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش آموزان با شور ونشاط روانه کلاسهای درس شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار