بازدید میدانی از فضاهای آموزشی مدارس شهرستان مارگون در آستانه مهر
مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از تجهیز مدارس و افتتاح 9 آموزشگاه شهرستان مارگون در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 20 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مارگون از برخی مدارس این شهرستان به شکل میدانی بازدید و از نزدیک در جریان روند فضا و تجهیزات مدارس در آستانه بازگشایی مدارس قرار گرفتند.

 

سید رضا حسینی نیک پس از این بازدید گفت: برخی مدارس این شهرستان که در حال ساخت هستند در مهرماه به بهره برداری می رسند و تجهیزات مورد نیاز بقیه مدارس نیز با توجه به توان نوسازی تجهیز خواهد شد.

وی گفت: 13 آموزشگاه در شهرستان مارگون در حال احداث است که 9 آموزشگاه آن در مهرماه با حضور مسئولان استانی مورد بهره برداری و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: شهرستان نوپای مارگون در زمینه فضای آموزشی نیاز به کار بیشتری دارد تا فضای شاداب و بانشاطی برای دانش آموزان فراهم گردد.

 

ایمان سبحان نژاد افزود: با توجه به قدمت بالای برخی مدارس در شهرستان مارگون نیاز به تخریب و بازسازی دارند که انتظار می رود مدیرکل محترم نوسازی و خیرین در این زمینه نگاه ویژه ای داشته باشند.

 

مدیر آموزش وپرورش شهرستان مارگون نیز گفت: مدارس در این شهرستان قدمت بالایی دارند و با توجه به شرایط کرونایی در دوسال گذشته از نظر تجهیزات نیازمند توجه بیشتری هستند.

 

عنایت الله حکیم با ابراز خرسندی از سفر مدیرکل نوسازی و معاون اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان مارگون در آستانه بازگشایی مدارس گفت: نیازمندیهای تجهیزاتی مدارس شهرستان طی لیستی به آموزش وپرورش ارسال شده است که امید می رود با توجه به نوپا بودن این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: شهرستان مارگون بیش از 3 هزار 500 دانش آموز دارد که در 187 آموزشگاه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

 

گفتنی است مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، رئیس اداره حقوقی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان از مدارس شهرستان مارگون و روستاهای اطراف بازدید کردند و از نزدیک در جریان چالشها و مشکلات مدارس قرار گرفتند و از مدارس در حال احداث نیز بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار