نصیر سلیمان باوا اهل کشور نیجریه ۳۶ ساله ، مدرک تحصیلی خود را در مقطع کارشناسی و در رشته علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد اخذ نموده و مسلط به زبان فارسی نیز می باشد .
کد خبر: ۱۰۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 20 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از حضور جوان ۳۶ ساله اهل کشور نیجریه در نماز جماعت فرودگاه یاسوج و از آنجاییکه این جوان اخیراً به مذهب تشیع  گرویده است توسط انصاری فرد مدیر و رئیس ستاد اقامه نماز فرودگاه یاسوج و همچنین حجت الاسلام داوودیان امام جماعت فرودگاه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت  و هدیه ای به رسم یادبود به این جوان اهدا گردید.
ضمنا در جهت ترویج دین اسلام و به ویژه مذهب تشیع یک جلد کلام الله به زبان انگلیسی و تعداد ۱۰ جلد کتاب های مذهبی به زبان انگلیسی از مجموعه کتاب های مرحوم حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری رحمت الله علیه نویسنده و موسس مرکز نشر معارف اسلامی  در جهان و نماینده  فقید ولی‌فقیه در لارستان از طرف مدیر فرودگاه یاسوج به این جوان نیجریه ای اهدا گردید.
 آقای نصیر سلیمان باوا اهل کشور نیجریه ۳۶ ساله ، مدرک تحصیلی خود را در مقطع کارشناسی و در رشته علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد اخذ نموده و مسلط به زبان فارسی نیز می باشد .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار