معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه بازگشایی مدارس پلیس نظارت بیشتری بر مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 21 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر در نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: مواد مخدر تهدید جدی برای جامعه است و می‌طلبد فرمانداران استان با احساس مسئولیت جلسات مبارزه با مواد مخدر را برگزار و فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مبارزه جدی با مواد مخدر همکاری و مسئولیت‌پذیری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: فراجا در زمینه برخورد با مواد مخدر پای کار است و شهدای زیادی برای امنیت و آسایش مردم تقدیم کرده است.

 

وی با اشاره به حوادث اخیر و هجمه دشمنان علیه نیروی انتظامی و پلیس گفت: هجمه دشمنان علیه نیروی انتظامی یعنی اینکه پلیس به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده است و با حضور در همه میادین از سیل و زلزله گرفته تا اعمال قانون به دنبال رفاه مردم است که قدردان این قشر خودم هستیم.

 

هاشمی‌مهر با بیان اینکه پلیس به وظیفه خود عمل کرده و اگر اشکالاتی وجود دارد قانونی رفع شود، افزود : با خانواده مرحومه مهسا امینی ابراز همدردی می‌کنیم، عده‌ای موضوع فوت خانم امینی را بهانه قرار دادند و جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌اند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به کارکنان و زحمت‌کشان نیروی انتظامی گفت: مبادا حوادث اخیر موجب دلسردی نیروی انتظامی شود، همراه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت، آسایش و آرامش مردم هستیم.

 

وی به آغاز سال تحصیلی اشاره و عنوان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در موضوع مواد مخدر از آسیب‌پذیری بالایی برخودار هستند که توصیه می‌کنیم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری مدیران مدارس و روسای دانشگاه‌ها نظارت کنند و اجازه توزیع مواد مخدر در این مکان‌های آموزشی را ندهند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر حضور پلیس در کنار مدارس تاکید کرد و یادآور شد: بر کیوسک‌های اطراف مدارس نظارت شود.

 

هاشمی‌مهر با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی با مشارکت هنرمندان و ریش‌سفیدان و طرح یاریگران صنوف مختلف گفت: گاهی اجرای یک کار هنری اثرگذاری بیشتری بر یک محیط اجتماعی دارد.

 

معاون استاندار در پایان انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بنیاد شهید استان را کار ارزشمندی در راستای حفاظت و حراست از قشر ایثارگران جامعه دانست.

 

همچنین سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در ۶ ماه سال جاری خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر افزود: در همین خصوص ۱۶۵ دستگاه خودرو توقیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار