فعالیت شهرداری دهدشت به مناسبت استقبال از مهر و بازگشایی مدارس
نیکویی زاده شهردار دهدشت ضمن اشاره و تشکر از تلاش های همه جانبه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان افزود؛ این طرح در چند روز اخیر و در سطح مدارس شهر دهدشت آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت : پاکسازی و شست و شوی محوطه و تنظیف و پاکسازی پیاده روها، خیابانها و معابر اصلی و فرعی منتهی به مدارس ازمهمترین اقدامات شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 21 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی زاده شهردار دهدشت ضمن اشاره و تشکر از تلاش های همه جانبه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان افزود؛ این طرح در چند روز اخیر و در سطح مدارس شهر دهدشت آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت : پاکسازی و شست و شوی محوطه و تنظیف و پاکسازی پیاده روها، خیابانها و معابر اصلی و فرعی منتهی به مدارس ازمهمترین اقدامات شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

نیکویی زاده همچنین با بیان اینکه در این طرح پاکسازی معابر شهری نیز مد نظر قرار گرفته است، افزود:شستشوی جداول و کانال‌ها و حذف موانع فیزیکی از دیگر موارد اجرایی در این طرح است.

لازم به ذکر است نیکویی زاده شهردار دهدشت با اعلام این خبر گفت: به همین مناسبت و با هدف ایجاد محیطی سرشار از پاکیزگی برای تقویت روحیه و نشاط و شادابی دانش آموزان تا این لحظه ۲۳ مرکز تحصیلی در طرح استقبال از مهر و بازگشائی مدارس اجرائی شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار