با حضور مسئولین ارشد استان صورت گرفت
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز، دوم مهرماه با حضور مسئولان استانی، همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 24 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه ،  مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی دانش آموزان در هنرستان دخترانه وحدت یاسوج گفت : پس از دو سال آموزش مجازی و تعطیلی مدارس، امروز آیین نواختن زنگ مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، در همه مدارس این استان برگزار شد.
وی افزود: امروز در نوبت صبح و بعد از ظهر بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز در سه هزار و ۱۸ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.
عزت خواه با اشاره به اینکه کلاس‌های درس امسال به صورت صد در صد حضوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در کنار کلاس‌های حضوری دانش آموزان می‌توانند از شبکه پیام رسان شاد برای تبادل اطلاعات آموزشی بهره‌مند شوند.
آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم گفت: باید دانش آموزانی در شأن و منزلت و در شایستگی نظام جمهوری اسلامی و شایستگی راه شهیدان تربیت کنیم.
وی افزود: اگر ما می‌خواهیم در عرصه علم، اقتصاد، فرهنگ، و مسائل اجتماعی رشد کنیم، جایگاه و مهد آن آموزش و پرورش است. رسالت آموزش و پرورش رسالت سنگینی است؛ ما به معلمان و آموزش و پرورش اعتماد داریم و امانت‌های خود را به آموزش و پرورش سپرده ایم.
حسینی اظهارکرد: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله ادارات آب و برق و شهرداری با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند. مدارس باید در شأن و شایستگی دانش آموزان باشد، صندلی‌های فرسوده، شیشه شکسته، نبود آبخوری و سرویس بهداشتی در شأن دانش آموز نیست و باید اصلاح شوند.
سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: اگر به دنبال پیشرفت و توسعه جامعه هستیم باید از آموزش و پرورش کار کنیم و نسل‌های آینده به درجات عالی در پیشرفت و ترقی برسند، و تربیت را به خوبی یاد بگیریم و مایه الگو باشیم.
وی افزود: برای اینکه به استقلال برسیم و وابسته به اجانب نباشیم، و بتوانیم کشورمان را اداره کنیم، باید متحد باشیم و در کنار هم زیر پرچم ایران باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار