داور لیگ برتر فوتبال کشورمی‌گوید که هرگز اسم آشوبگری را نمی‌توان اعتراض گذاشت و اشاره کرد: عده‌ای ندانسته و ناخواسته بازیچه دست بدخواهان می‌شوند در حالی که ضرر‌های چنین اقداماتی متوجه همه از جمله خود این افراد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 30 September 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، عده‌ای از هنرمندان ورزشکاران فعال استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به چنین اقداماتی از سوی افراد خاص اعلام موضع کردند.

در همین خصوص روح الله شریفی داور ملی فوتبال ایران و از داوران شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور در چند فصل اخیر با بیان اینکه حد اعتراض و اغتشاش معلوم است و نیاز به تحلیل ندارد یادآور شد: عده‌ای ندانسته و ناخواسته بازیچه دست بدخواهان می‌شوند در حالی که ضرر‌های چنین اقداماتی متوجه همه از جمله خود این افراد خواهد شد.

داور ملی فوتبال ایران گفت: این‌ها وارد کف خیابان می‌شوند شیشه‌ها را خرد کرده و بانک‌ها را آتش می‌زنند و به خیال خود در پی ایجاد مسیری برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستند در حالی که همین کار آن‌ها بر مشکلات خواهد افزود و هزینه چنین کار‌هایی از جیب همه داده خواهد شد.

این داور ملی فوتبال کشور افزود: اگر اعتراضی وجود دارد باید بر اساس یک حرکت قانون مدار باشد متاسفانه حرکت‌های اخیر حالت اعتراضی نداشت بلکه اغتشاش و آشوبگری بود چرا که به اموال مردم آسیب زد، ما می‌خواهیم به کمبود‌ها اعتراض کنیم، اما خودمان با دست خود بر مشکلات و کمبود‌ها می‌افزاییم.

شریفی یادآور شد: اعتراض در همه جای دنیا وجود دارد، مشکلات اقتصادی و فرهنگی در همه جای دنیا بوده و هست، اما مطالبات را باید به صورت منطقی و مسالمت‌آمیز مطرح کرد.

وی تصریح‌کرد: معلوم است که تحریک‌ها از سوی عوامل بیرونی بوده و عده‌ای هم در درون کشور فریب می‌خورند تا چنین فضایی به وجود آمده و همه دچار ضرر و زیان شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار