استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استانداری، برخی مدیران کل از دو پروژه مهم بخش خصوصی استان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 02 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، در راستای بررسی آخرین وضعیت دو پروزه مهم بخش خصوصی استان در بخش‌های تفریحی و گردشگری و همچنین در در بخش بهداشتی و درمانی بازدید کرد.
در بازدید از بزرگترین پارک آبی کشور اعلام شد این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبارات لازم تا دو ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.
از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تاکنون بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال به ۲ پروژه هتل چهار ستاره و پارک آبی که توسط یک سرمایه‌گذار در مرکز استان در حال احداث است، پرداخت شده است.
در بازدید استاندار از پروژه پارک آبی یاسوج اعلام شد که برای تکمیل این پروژه ۱۳۰ میلیارد تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ اختصاص یافته است.
همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده پروژه بزرگ گردشگری پارک آبی استان با اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم حدود ۸۴ نفر، حداکثر ۲ ماه آینده افتتاح می‌شود که با افتتاح این پروژه بزرگ شاهد رونق اقتصادی خوبی در حوزه گردشگری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

بازدید استاندار از دو پروژه مهم بخش خصوصی + تصاویر

آخرین وضعیت اولین بیمارستان بخش خصوص استان
بیمارستان زاگرس یاسوج به عنوان اولین بیمارستان خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۲ با حضور مسئولان ارشد استان کلنگ زنی شد و هم اکنون در مراحل پایانی کار است.
در بازدید استاندار از این پروژه اعلام شد که این بیمارستان به وسیله چند پزشک متخصص و برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران استان احداث شده است.
با توجه به این نکته که بیمارستان در مراحل پایانی و نیازمند تزریق اعتبار است مقرر شد از طریق بانک توسعه تعاون ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اتمام و بهره برداری از پروژه اعطا شود.
با بهره‌برداری از این بیمارستان بیش از ۲۰۰ نفر استخدام می‌شود، بیمارستان ۸۶ تختخوابی زاگریس یاسوج با زیر بنای بیش از ۴ هزار متر در ۴ طبقه توسط پزشکان متخصص یاسوج احداث شده است.
اولین بیمارستان خصوصی کهگیلویه و بویراحمد دارای بخش‌های مختلف از جمله ICU، داخلی، اطفال، زنان، CCU، جراحی و اورژانس بوده که با امکانات و تجهیزات پیشرفته ایجاد و راه اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار