سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
معاون رئیس جمهور پس از استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان شهدا تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 03 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید صولت مرتضوی صبح امروز دوشنبه یازدهم مهر ماه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی وارد شهر یاسوج مرکز استان شد و پس از استقبال سید علی احمدزاده استاندار و برخی مسئولان استان از وی، با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان شهدا تجدید میثاق کرد.

بازدید از برخی طرح‌های عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان، پیگیری مصوبات سفر سال گذشته دولت سیزدهم و شرکت در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به استان است.

فیلم / پتروشیمی گچساران یک افتخار بزرگ ایرانی
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۶

معاون رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی گچساران بازدید و روند اجرایی این طرح صنعتی بزرگ استان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد .

مرتضوی ساخت پتروشیمی بزرگ گچساران را که با دانش داخلی ایرانی ساخته می شود را افتخاری بزرگ برای کشور دانست که سرمایه گذاری و منابع مالی آن همه داخلی است .

معاون رئیس جمهور گفت : فاز اول پتروشیمی گچساران تا پایان سال به بهره برداری می رسد که موجب افزایش نرخ رشد اقتصادی و سرانه تولید و کاهش نرخ بیکاری در استان می شود.

فیلم / پتروشیمی گچساران یک افتخار بزرگ ایرانی

کهگیلویه و بویراحمد کارگاه عمرانی شده است
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۹

تجدید میثاق مرتضوی با آرمان شهدا / بازدید معاون رئیس جمهور از برخی پروژه‌های بویراحمد/خبر بروز رسانی می‌شود...

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان بازدید از سد کوهبرد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات خوبی که طی یکسال گذشته با حضور مدیران جهادی انجام گرفته این استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

سید صولت مرتضوی افزود: خوشبختانه آنگونه که مسئولان جهاد کشاورزی استان اعلام داشته اند، سد پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و با آبگیری آن ۳۵۰ هکتار از اراضی این منطقه آبیاری خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاونین اظهار داشت: امروز هر نقطه‌ای از استان را که بازدید کردیم شدهد تلاش و فعالیت بودیم و قطعا اگر با همین دست فرمان جلو برویم در آینده نزدیک شاهد محرومیت

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت: در سفر مهرماه ۱۴۰۰هیات دولت به استان ۴۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد کوهبرد شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.

سید علی معتمدی افزود: تاکنون ۱۰میلیاردتومان ان اختصاص و جذب شده و با جذب این اعتبار پیشرفت فیزیکی طرح از ۴۰درصد به ۶۵درصد رسیده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی این طرح بیان کرد: تاکنون ۴۰میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح مورد نیاز است اظهار داشت: با بهره برداری از این سد، ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست آبیاری خواهد شد.

این طرح پس از چند سال راکد بودن از سال ۱۳۹۶ توسط شرکت زهکش بنای دهدشت در فاز اول آغاز به کار کرد و باوجودکمبود تخصیص اعتبارات با سرمایه پیمانکار فاز اول (با ارتفاع۲۶متر و حجم ۲/۵میلیون متر مکعب) تکمیل شد.

بازدید معاون رئیس جمهور از برخی پروژه‌های بویراحمد
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۲
مدیران مطالبه گر باشند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۱

معاون اجرایی رئیس جمهور بر پیگیری و مطالبه مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استانها توسط استانداران، نمایندگان و مدیران استانی از وزارتخانه ها تاکید کرد .

سید صولت مرتضوی در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ضمن ابراز رضایت از اقدامات مدیران دستگاههای اجرایی این استان افزود: مدیران باید خادم مردم و در میان مردم باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: مردم ایران در تمام فرار و نشیب ها همراه انقلاب بوده اند و حق شان این است که خادم شان باشیم.

مرتضوی عنوان کرد: رئیس جمهور با شنیدن گرفتاری مردم غصه دار و با پیشرفت و توسعه برای آنها خوشحال و هر لحظه برای خدمت به مردم تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه دولت مدیران را به انجام خدمات و تعهدات و تکلیف شان موظف کرده است تصریح کرد:گرچه خدمات بسیاری از بعد از انقلاب بخصوص در یکسال گذشته در این استانها انجام شده اما استان محرومی همچون کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ برخورداری هنوز به نقطه مطلوب و تعادل نرسیده اند.

به گفته مرتضوی، تعداد قابل توجهی از مصوبات سفر رئیس جمهور در مهرماه ۱۴۰۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده و حتی در سال ۱۴۰۰ اقدامات انجام گرفته بیش از تعهد پیش بینی شده بوده است .

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح دوشنبه برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا وارد شهر یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد شد.
در سفر یک روزه مرتضوی ۱۲ برنامه پیش بینی شده است.
برگزاری جلسه پیگیری مصوبات استان، بازدید از کارخانه قند، بازدید از مجتمع بازی های آبی، بازدید از اصلاح شبکه آب، بازدید از محور یاسوج سی سخت، بازدید از جاده پاتاوه و سد کوهبرد دهدشت، بازدید از تصفیه خانه شهرچرام، بازدید از پتروشیمی گچساران، بازدید از طرح آبرسانی به شهر لیکک، بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی و مدرسه شهید مظلوم لیکک از برنامه های صبح تا شب مرتضوی در یازدهمین سفر و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات است.
رییس جمهور ‌و اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۱۰استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و بوشهرسفر کرده و اینک کهکیلویه و بویر احمد مقصد یازدهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.
به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.
رئیس جمهور نهم مهرماه ۱۴۰۰ در پنجمین سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که در مجموع۲۱۷ طرح به تصویب رسید.

رییس جمهور ‌و اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۹استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان سفر کرده و اینک بوشهر مقصد دهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.
به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار