به گفته سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد وسایل ضروری در پارک های بانوان نصب و دیگر وسایل نیر نوسازی و استانداردسازی می شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 04 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عاطفه السادات مدبرنژاد با تاکید بر اینکه تجهیز پارک‌های بانوان در شهرهای استان به همکاری شهرداری ها نیاز است گفت: به همراه معاون عمرانی استانداری، شهردار و شورای شهر از پارک بانوان بازدید کردیم و مقرر شد شهرداری یاسوج در خصوص تجهیز پارک و افزایش امکانات و همچنین نوسازی و استانداردسازی زمین‌های بازی و وسایلی که در پارک هستند اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص پارک بانوان شهر دوگنبدان هم افزود: در بازدید شهردار گچساران از پارک بانوان دوگنبدان مقرر شد ایرادات پارک رفع و وسایل ضروری نصب، نوسازی و استانداردسازی شود.

 

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مشخص شدن زمین برای ایجاد بازارچه صنایع دستی خبر داد و عنوان کرد: در همین بازدید از مکان‌های مختلف برای احداث بازارچه دیدن و مقرر شد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری بازارچه صنایع دستی ویژه بانوان برای حمایت از زنان نیازمند در پارک اسکان یاسوج احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار