روایتی از یک حکم انتصاب در آموزش و پرورش
در خصوص آموزش و پرورش شهرستان چرام، مدتی است که حواشی بر متن غالب شده و عملا کار تخصصی این دستگاه آموزشی و تربیتی تحت شعاع قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸ 05 October 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معنی ضرب المثل بگذار در کوزه آبش را بخور یعنی مدرک یا هرچیزی دیگری که برای بدست آوردنش تا الان زحمت کشیده ای، دیگر ارزشی ندارد. باید گوشه‌ای رهایش کنی و به کار‌های دیگری مشغول شوی. این یک تعبیر از ضرب المثل فوق است.
البته همیشه به این معنا نیست که مدرک شخص ارزشی نداشته باشد بلکه در بیشتر اوقات، مدرک او بسیار هم ارزش دارد، اما متاسفانه جامعه طوری شده که کاری در خور این افراد برایشان پیدا نمی‌شود و یا به تفسیر یک انتصاب در آموزش و پرورش شهرستان چرام، حکم انتصابی صادر شده است، اما به دلیل دخالت سیاسیون، این حکم عملا بلا اثر می‌شود!

مدتی است که پس از تغییر مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام، برخی حواشی گریبانگیر این دستگاه شده و گاه و بی گاه خبر‌های نچندان جالبی از آن به گوش می‌رسد که بیشتر حکایت از دخالت برخی سیاسیون در امور تخصصی آموزش و پرورش دارد. نمونه آن مربوط به حکم صادره برای معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام است!
بنابر حکم صادره احسان مرادی از فرهنگیان این شهرستان به سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش چرام منصوب شده است، اما با گذشت بیش از یک هفته از این انتصاب، بنابه دلایلی که گفته می‌شود دخالت سیاسیون است، اجرای آن بلا اثر شده و معاون جدید بلا تکلیف مانده و هنوز کار خود را آغاز نکرده است!
در خصوص آموزش و پرورش شهرستان چرام، مدتی است که حواشی بر متن غالب شده و عملا کار تخصصی این دستگاه آموزشی و تربیتی تحت شعاع قرار گرفته است.
برخی زمزمه‌ها از دخالت لیدر‌های نماینده فعلی در امور آموزشی حکایت دارد که البته سید محمد موحد در گفتگویی اختصاصی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دخالت خود در این امور جزئی را رد کرد و گفت اینگونه موارد را به نیرو‌های خود شهرستان‌ها واگذار کرده است."توضیحات موحد در خصوص دو حاشیه مدیریتی چرام + فیلم "
اکنون با گذشت دو هفته از آغاز سال تحصیلی، اما همچنان سرنوشت یک انتصاب بسیار مهم در آموزش و پرورش چرام لاینحل مانده است و مشخص نیست دخالت‌های لیدر‌های سیاسی تا چه عمقی از وظایف و اختیارات و عملکرد این دستگاه آموزشی و تربیتی نفوذ خواهد کرد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار