استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران محلی برای ساخت منازل محرومان و کسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند آماده کنند.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 05 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در حاشیه اجرای طرح سامد و گفت: با مشارکت مجلس و بنیاد مستضعفان ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان برای محرومان و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند ساخته می‌شود تا خانواده‌ها را از فقر مطلق نجات دهیم.

وی یادآور شد: دستور دادیم فرماندار گچساران و مدیرکل بهزیستی استان به مورد خاصی که از طریق سامانه سامد مطرح شد ویژه رسیدگی و همه امکانات زندگی در اختیار آنها قرار گیرد.

 

استاندار در خصوص منازل سازمانی اداره‌ کل راه و شهرسازی هم گفت: تمام افرادی که مازاد بر زمان مقرر در منازل مسکونی راه و شهرسازی هستند در فرصت یک ماهه باید تخلیه شوند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه افرادی که بالاتر از زمان تعیین شده در منازل مسکونی هستند جابه‌جا شوند، گفت: چرا یک نفر باید ۱۸ سال از این منازل استفاده کند اما برخی‌ها پشت نوبت باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از طریق سامانه سامد و ارتباط با مردم پیگیر وضعیت آسفالت جاده چاهن در منطقه محروم زیلایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار