مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی شبکه دنا برای تهیه و پخش برنامه پلیس مشاور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 06 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف در دیدار با فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی این استان گفت: با مشارکت فراجا این برنامه هفتگی می‌تواند به ارتقاء سواد انتظامی و امنیتی شهروندان کمک کند.

 

وی از برنامه ریزی حوزه‌های پیام شبکه استانی دنا برای انعکاس فعالیت‌ها و رشادت‌های پلیس در هفته فراجا خبر داد و گفت: امنیت امروز کشور مدیون تلاش‌های پلیس و سایر نیرو‌های امنیتی است که تا پای شهادت در میدان حضور دارند.

 

مدیرکل صداو سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد داشتن پیوست‌های رسانه‌ای برای پلیس‌های تخصصی را ضروری عنوان کرد و افزود: با این اقدام، سرعت عمل در اطلاع رسانی به وجود آمده و از بروز هر گونه شایعه و یا اخبار جعلی جلوگیری می‌شود.

 

رئوف همچنین با قدردانی از حضور با بصیرت پلیس در مواجهه با اغتشاشگران، بیان کرد: صبر و متانت نیرو‌های فراجا کمک شایانی به خاموش کردن آتش فتنه‌ای داشت که تلاش می‌کرد امنیت جامعه را از بین می‌برد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم با تشکر از زحمات مدیرکل صدا و سیمای این استان و حوزه پیام در تولید و پخش برنامه‌های پلیس برای تبیین خدمات و رشادت‌های فراجا در جامعه، اضافه کرد: صداوسیمای استان در زمینه اعتلای فرهنگ اسلامی، توسعه فرهنگ قانون پذیری و قانون مداری، پلیس را در انجام ماموریت مربوطه در برپایی هر چه بهتر امنیت پایدار یاری رسانده است.

 

در پایان این نشست فرمانده انتظامی استان با اهداء لوحی از تلاش ها و زحمات مدیرکل صداوسیمای این استان و معاونان وی در حوزه پیام تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار