معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مخالف معیشت مردم نیستیم گفت: کشتارهای منطقه تنگاری بویراحمد ساماندهی شود
کد خبر: ۱۰۷۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 12 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  کیامرث حاجی‌زاده در نشست ساماندهی کشتارگاه‌ها با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: به لحاظ اعتباری با توجه به تحریم‌ها مشکلاتی وجود دارد و انتظار نداریم یک شبه معجزه شود اما مسائل اولویت‌بندی و با همان اعتبارات محدود مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله‌ها، کنترل ترافیک و ساماندهی کشتارگاه‌ها سه اولویتی است که باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: از شهرداری‌ها انتظار احداث روگذر و زیرگذر نداریم و تنها می‌خواهیم به موقع زباله‌ها را جمع‌‌آوری، ترافیک را کنترل و کشتارگاه‌ها را ساماندهی کند.

وی با تاکید بر ساماندهی کشتارگاه‌ها گفت: شهرداری‌ها در یک بازده زمانی سه ماهه فرصت دارند از اعتباراتی که به آنها می‌دهیم کشتارگاه‌ها را ساماندهی کنند اگر نمی‌توانند برون‌سپاری و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی شهرهای کوچک مکلف هستند در کشتارگاه‌های صنعتی شهرهای همجوار کشتار خود را انجام دهند.

وی با اشاره به کشتار غیرمجاز دام در  منطقه تنگاری بویراحمد گفت: در این منطقه یا باید کشتارگاه احداث شود یا کشتارگاه‌ها در کشتارگاه صنعتی یاسوج انجام پذیرد، نباید از این دو حالت خارج شود.

وی با بیان اینکه مخالف معیشت مردم نیستیم اما کشتار باید به صورت بهداشتی انجام شود، افزود: دامپزشکی موظف است در یک فرصت زمانی یک ماهه کشتار در تنگاری را ساماندهی کند، ضمن اینکه جلسات کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌ها هر ماه برگزار و مشکلات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این هم جک سال ۲۰ ساله میگن قصابان تنگاری ساماندهی میشه و نمی بینیم عامو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار