فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه
فرمانده سپاه ناحیه گچساران از اجرای ۶۶عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران خبر داد .
کد خبر: ۱۰۷۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 17 November 2022

 

 


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران ، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج،برنامه های این هفته را تشریح و توضیح داد.
سرهنگ محقق زاده شروع هفته بسیج را از یکشنبه ۲۹ابان تا ۵اذر دانست و گفت: در این هفته ۶۶برنامه متنوع فرهنگی،جهادی،ورزشی،اموزشی و خدماتی توسط گروه های مختلف بسیج و پایگاه های مقاومت شهرستان ارایه خواهد شد.
وی مهمترین برنامه های این هفته را، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی به مدت ۱۰روز،توزیع ۴۰۰بسته معیشتی به کارگران کم درآمد و آسیب پذیر،برگزاری روشن گرایی در کانون و مساجدها،برپایی ایستگاه صلواتی،برگزاری اردوهای جهادی،دیدار با خانواده شهدا و ایمه جمعه،برگزاری مسابقات ورزشی مختلف،برگزاری کارگاه آموزشی رسانه،برگزاری میز خدمت و شب شعر و اجرای گشت های مشترک در محله های شهرستان برای حفظ امنیت و نظم و انضباط خبر داد.
سرهنگ محقق زاده شعار محوری هفته بسیج امسال را ،بسیج خدمت گذار ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: بسیج مهمترین تشکل های بوده که در دنیا برای خدمت گذاری به مردم تشکیل و در همه دولت ها به فعالیت های خود بدون کم و کاستی ادامه دادند و کلمه بسیج را فراملی معرفی کردند‌.
وی مردم محوری،ولایی،انقلابی،جهادی،خدمت گذاری و آگاهی بخشی را از مهمترین خصوصیات بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: در ۴۰سال گذشته تا کنون کشورهای مختلف جهان شاهد این خصوصیات بارز بسیج در بستر جامعه و مردم ایران بوده و هستند.
سرهنگ محقق زاده بیان داشت:بسیج همواره در تمامی عرصه ها در کنار مردم بوده و از امنیت،جان و مال مردم دفاع کرده و حتی جلوتر از بسیاری از ارگان و سازمان های دولتی به صورت خود جوش حضور داشته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار