مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری چهارمین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 19 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمود محمدی با اشاره به اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

وی در ادامه با تصریح این که این رویداد در سطح ملی برای چهارمین بار برگزار خواهد شد، افزود: رویدادهای استارت آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

محمدی با اشاره به این که استارت آپ ها به عنوان یک موتور محرک می توانند ظرفیت های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ابراز داشت: حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی استان با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد گفت: در همین زمینه چهارمین مرحله رویداد تولید محتوای استانی در تاریخ 29آبان ماه لغایت یکم آذر ماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی به استقبال پرشور شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد و گفت:همزمان با این رویداد، بیش از 250شرکت کننده آثار خود را به بخش مردمی این رویداد ملی ارسال کردند که تولیدات آنها بعد از داوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

محمدی به حضور بیش از 60شرکت کننده در قالب 23تیم در چهارمین دوره این رویداد در استان اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره  در زمینه‌های پویانمایی، نرم افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، از مسئولان دعوت کرد از نزدیک  به بازدید از تیم های شرکت کننده در این رویداد بپردازند و در جریان ایده ها و تولیدات آن ها قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار