افزایش ۴ برابری تسهیلات اشتغالزایی ؛
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه با سود چهار درصد و بازپرداخت ۷ سال به مددجویان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 20 November 2022
اختصاص ۸۴۰ میلیارد ریال ، برای اشتغال معلولان استان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آریا با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی دربخش کشاورزی، زنبورداری، دامداری، خدمات و مشاغل خانگی  است افزود: حداقل تسهیلات ۵ میلیون و سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

وی اضافه کرد: با تدبیر مجلس شورای اسلامی و حمایت دولت این مبلغ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

 

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی ایجادکننده اشتغال نیست بلکه تسهیل‌کننده آن است ادامه داد: این نهاد حمایتی در کنار این وام اشتغالزایی، مشوق‌های بیمه‌ای نیز دارد به گونه‌ای که افرادی که از گروه هدف بهزیستی توسط کارفرما‌ها به کار گرفته می‌شوند ۲۳ درصد بیمه سهم کارفرما توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

 

وی یادآور شد: علاوه بر این افرادی نیز هستند که خود به اشتغالزایی می‌پردازند این‌ها به صورت خویش فرمایی، خود را بیمه می‌کنند، که این افراد نیز مورد حمایت بهزیستی قرار می‌گیرند.

 

آریا گفت: افرادی که کارفرما هستند در صورتی که مددجویان گروه هدف بهزیستی را به کار بگیرند می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان و تا سقف ۴۰ نفر برخوردار شوند.

 

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: توانمندسازی و ارائه خدمات به مددجویان اولویت سازمان بهزیستی بوده که امیدواریم با همراهی سایر دستگاه‌ها بتوانیم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که جامعه با آن روبه‌رو است، را کاهش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار