وجود برخی دستگاه ها در برخی شهرستان ها حیاتی به نظر می رسد مانند دستگاه های امدادرسان در بخش صعب العبور مارگون و یا دستگاه های متولی بخش آب و کشاورزی در شهرستان چرام که خوشبختانه طی یکی دو روز اخیر در این دو شهرستان دایر شدن دو دستگاه نقطه امیدی برای تحرک در حوزه های تحت مدیریت آن ها را افزایش داده است .
کد خبر: ۱۰۷۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 22 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مشکلات شهرستان های تازه تاسیس در کهگیلویه و بویراحمد ، عدم استقرار نماینده شهرستانی دستگاه های مختلف در این شهرستان ها است که عملا در بسیاری موارد باعث اخلال در کار این دستگاه ها در شهرستان ها و همچنین اعتراض مردمی می شود .
وجود برخی دستگاه ها در برخی شهرستان ها حیاتی به نظر می رسد مانند دستگاه های امدادرسان در بخش صعب العبور مارگون و یا دستگاه های متولی بخش آب و کشاورزی در شهرستان چرام که خوشبختانه طی یکی دو روز اخیر در این دو شهرستان دایر شدن دو دستگاه نقطه امیدی برای تحرک در حوزه های تحت مدیریت آن ها را افزایش داده است .
چرام به امور آب رسید
سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام با اشاره به استقرار نمایندگی امور آب در چرام  افزود:بیش از ۹۵درصد سد کوثر که آب شرب ۴استان را تامین می کند و بخشی در کشاورزی و صنعت استفاده می شود واز روان آب های شهرستان چرام از آغاز در گرمسیر تا طسوج در سردسیرتامین می شود،در شرایطی که یکی از مشکلات مردم در چرام بی آبی دشت ها و گرفتاری در برداشت هست که مصداق واقعی آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم.
فرماندار چرام گفت:از کنار ما آب سدکوثر سرازیر می شوداما اجازه برداشت نداریم و امسال به خیلی ها اجازه ندادیم که برنج چرام که زبانزد است کاشته شود و اجازه برداشت نداشتند.
توفیقیان با اشاره به اینکه ما وقتی سخن از حقابه برای این مردم می گوییم ، گویا گناه نابخشودنی انجام می دهیم در حالی که این از حقوق مسلم این مردم است.
وی افزود:انتظار داریم که افتتاح این نمایندگی و ارتقا آن به اداره و مستقل بودن آن به نحو شایسته انجام شود و افتتاح آن را به فال نیک می گیریم.
وی از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دکترمصلح مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و همکاران وی برای راه اندازی نمایندگی امور آب در شهرستان چرام تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم حکم اولین مدیر منابع آب شهرستان چرام به «خسرو قادر»از کارکنان باسابقه این سازمان اهدا شد و وی رسماً سکاندار امور آب چرام شد.
استقرار هلال احمر در مارگون
شهرستان مارگون هم یکی از شهرستان های جدید التاسیس است که به دلیل عدم استقرار بسیاری از دستگاه ها ، مشکلات زیادی دارد از جمله در خصوص دستگاه های امدادرسان !
راه اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون با توجه به گستردگی و صعب العبور بودن بیشتر مناطق آن و عدم استقرار موثر دستگاه های امدادرسان ، می تواند بخش هایی از مشکلات این شهرستان را مرتفع کند .
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز راه اندازی شعبه هلال احمر شهرستان تازه تاسیس مارگون خبر داد.
مهدی روشنفکر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی، شورای عالی جمعیت هلال احمر با راه اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون موافقت کرد.
وی با تقدیر از پیگیری‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی شعبه هلال احمر شهرستان مارگون، عنوان کرد: ابتدا بنای راه اندازی نمایندگی داشتند که با رایزنی مستمر در نهایت با شعبه موافقت کردند.
روشنفکر خواستار مساعدت مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر برای تامین تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز شعبه هلال احمر مارگون شد و افزود: امیدوارم با نگاه رئیس کل جمعیت و دبیرکل شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان مورد نیاز این شعبه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار